آموزش بیش از 5 هزار دانش آموز خبرنگار در گام سوم بسته تحولی خبرگزاری پانا

به گزارش لیسون، تهران (پانا) - مدیرعامل خبرگزاری پانا از آموزش بیش از 5 هزار دانش آموز خبرنگار در گام سوم بسته تحولی خبرگزاری پانا اطلاع داد و گفت تا خاتمه سال 1400 حدود 60 هزار دانش آموز علاقه مند به حرفه خبرنگاری، آموزش می بینند.

آموزش بیش از 5 هزار دانش آموز خبرنگار در گام سوم بسته تحولی خبرگزاری پانا

فرشته مرادی در گفت وگو با پانا با بیان اینکه خوشبختانه با حمایت های ویژه قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور فاز سوم طرح بسته تحولی خبرگزاری پانا به اتمام رسیده است، گفت: در این فاز به دلیل استقبال گسترده دانش آموزان علاقه مند و همچنین حمایت مدیریت سازمان دانش آموزی کل کشور از طرح آموزش فوق، بیش از 5 هزار دانش آموز آموزش دیدند و مهارت های لازم گزارش نویسی، خبرنویسی و انتقال پیغام را از سوی مدرسان استانی و کشوری دریافت کردند.

وی اضافه نمود: با همکاری مدرسان، مربیان، همکاران خبرگزاری پانا و دانش آموزان علاقه مند در سراسر کشور توانستیم سومین مرحله از آموزش خبرنگاران را نیز با موفقیت و با استقبال بسیار خوب دانش آموزان علاقه مند پشت سر بگذاریم.

مرادی مطرح نمود: خبرگزاری پانا، تمهیدات لازم را برای اجرای گام چهارم آموزش خبرنگاری شروع نموده است.

به گفته وی این فاز ویژه دانش آموزان مدارس متوسطه اول و دوم کشور است که از هر مدرسه یک دانش آموز پیشتاز انتخاب شده و تحت عنوان پیشتازخبرنگار آموزش می بینند.

مدیرعامل خبرگزاری پانا بیان نمود: فاز چهارم از مهر ماه شروع می گردد و امیدواریم با اجرای این فاز، این بخش از بسته تحولی که با هدفگذاری آموزش 42 هزار خبرنگار بوده، محقق گردد و با اجرای گام بعدی آن در مهرماه امسال، تا خاتمه سال 1400 حدود 60 هزار دانش آموز علاقه مند به حرفه خبرنگاری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1593

به "آموزش بیش از 5 هزار دانش آموز خبرنگار در گام سوم بسته تحولی خبرگزاری پانا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش بیش از 5 هزار دانش آموز خبرنگار در گام سوم بسته تحولی خبرگزاری پانا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید