اخذ مطالبات از بدهکاران، نباید به تعطیلی بنگاه ها منجر شود

به گزارش لیسون، خبرگزاری خبرنگاران- در پی برگزاری جلسه رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت با مدیران عامل بانک ها، مدیرعامل بانک ملی ایران با ابلاغ دستور تشکیل کمیته ای به منظور تعیین تکلیف واحدهای تملیک شده در این بانک، تاکید کرد: اخذ مطالبات از بدهکاران، نباید به تعطیلی بنگاه ها منجر شود.

اخذ مطالبات از بدهکاران، نباید به تعطیلی بنگاه ها منجر شود

به گزارش خبرنگاران، دکتر محمدرضا فرزین با بیان این که وصول مطالبات بانک، الزامی است، گفت: وصول مطالبات به افزایش منابع در اختیار بانک و افزایش توان تسهیلات دهی منجر خواهد شد که نتیجه آن ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی کشور خواهد بود.

وی با تاکید بر این که در فرایند وصول مطالبات غیرجاری، نباید اختلالی در فرایند فعالیت بنگاه ها ایجاد شود، اظهار کرد: بانک ملی ایران کمیته ای را به منظور تعیین تکلیف واحدهای تولیدی تملیک شده تشکیل داده و به سرعت پفراینده های آنها را بررسی خواهد کرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که بنگاه های تعطیل شده باید به سرعت تعیین تکلیف شوند، اظهار کرد: مالکیت این بنگاه ها یا باید به سرمایه گذاران تازه دارای اهلیت واگذار شود و یا این که این بنگاه ها باید از طریق مشارکت گروه توسعه ملی تکمیل و راه اندازی شده و سپس به فروش برسند.

به گفته فرزین ، پیشرفت کار کمیته پیگیری تعیین تکلیف واحدهای تملیک شده به صورت هفتگی رصد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1960

به "اخذ مطالبات از بدهکاران، نباید به تعطیلی بنگاه ها منجر شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ مطالبات از بدهکاران، نباید به تعطیلی بنگاه ها منجر شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید