ارائه خدمات ورزشی به ندامتگاه تهران عظیم

به گزارش لیسون، زندانیان هم بخشی از شهروندان تهرانی هستند که ارائه بعضی خدمات ورزشی به آنها می تواند آثار مثبت روحی، فرهنگی و سلامتی بسیاری به دنبال داشته باشد. این موضوع در نشست مشترک مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و مدیر ندامتگاه تهران عظیم مطرح و مقرر شد گام هایی در جهت یاری به ورزش زندانیان برداشته گردد.

ارائه خدمات ورزشی به ندامتگاه تهران عظیم

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، در این نشست که همراه با بازدید امیر محسنی مدیرعامل و جمعی از مدیرانسازمان ورزش از ندامتگاه تهران عظیم انجام شد، پیشنهاد تشکیل کمپینی انسان محبت آمیز برای جمع آوری یاری ها جهت تهیه یکهزارجفت کفش ورزشی برای زندانیان به همراه ارائه بعضی خدمات ورزشی از جمله برگزاری مسابقات ورزشی در محیط ندامتگاه از سویسازمان ورزش شهرداری تهران مطرح شد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به تدابیر و رهنمودهای شهردار تهران در توجه به زمینه سازی برای مشارکت و حضورگروه های مختلف شهروندان همچون زندانیان در فعالیت های ورزشی اضافه نمود: تهران ، شهری برای همه به عنوان شعار و سیاستمحوری فعالیت های دوره فعلی مدیریت شهری دنبال و برای تحقق آن کوشش می گردد که با هماهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگیشهرداری، اقداماتی در توجه به ورزش زندانیان خواهیم داشت.

اصغر فتحی مدیر ندامتگاه تهران عظیم نیز در این بازدید گزارشی از شرایط خدمات فرهنگی و ورزشی ارائه شده به زندانیان دراندرزگاه های مختلف این ندامتگاه ارائه داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1269

به "ارائه خدمات ورزشی به ندامتگاه تهران عظیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات ورزشی به ندامتگاه تهران عظیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید