انتشار نخستین تصاویر واقعی از گوشی اپو Find X5 Pro

به گزارش لیسون، در حالی که هنوز تا معرفی رسمی گوشی OPPO Find X5 Pro چند ماهی به جای مانده است، تصاویر زنده و مشخصات این گوشی افشا شد.

انتشار نخستین تصاویر واقعی از گوشی اپو Find X5 Pro

به گزارش خبرنگاران، انتظار می رود گوشی OPPO Find X5 Pro تا ماه مارس به صورت رسمی در بازار های جهانی عرضه گردد. نسخه های دیگر از این سری مانند Find X5 و Find X5 Lite نیز احتمالاً با مدل Pro رسماً معرفی می شوند. اطلاعات جدیدی که وبسایت Coolapk.com منتشر نموده است، تصاویر زنده Find X5 Pro را به نمایش می گذارد. در این گزارش مشخصات کلیدی دستگاه نیز فاش شده است.

تصاویری که در وبسایت چینی coolapk منتشر شده است، نمای جلو و عقب دستگاه را نشان می دهد. با این حال، این تصاویر قسمت های بالا و پایین گوشی را نشان نمی دهند. شماره مدل CPH2305 ذکر شده در دستگاه نشان می دهد که تصاویر متعلق به مدلی است که قرار است در بازار های جهانی عرضه گردد. این شماره مدل قبلاً در وبسایت گواهینامه مخابرات اندونزی و TKDN در دسامبر 2021 مشاهده شده است.

در خصوص طراحی گوشی Find X5 Pro می توان گفت که دارای یک صفحه نمایش با لبه خمیده در پنل جلویی است و ظاهراً دارای یک سوراخ پانچ مرکزی نیز در بالای نمایشگر وجود دارد. قسمت پشتی دستگاه دارای یک ماژول دوربین به شکل چندضلعی نامنظم است که عبارت powered by MariSilicion بین دوربین های آن نوشته شده است. گوشه سمت راست پشت گوشی دارای مارک OPPO و Hasselblad است. همان طور که می دانیم Hasselblad یک شرکت معتبر سوئدی است که دوربین بسیاری از گوشی های هوشمند را تأمین می نماید. این شرکت در سال 1941 تأسیس شد، اما زمانی به معروفیت جهانی رسید که ناسا برای عکس برداری از کره ماه از محصولات آن استفاده کرد.

سال گذشته میلادی، شرکت OnePlus با Hasselblad همکاری کرد تا تجربه عکاسی بهینه را در دوربین گوشی های سری OnePlus 9 ارائه دهد. گوشی های OnePlus در اواسط سال 2021 با OPPO ادغام شدند. از این رو، به نظر می رسد که پرچمداران آینده OPPO ممکن است نام تجاری Hasselblad را نیز روی پنل خود داشته باشند.

براساس اطلاعات فاش شده گوشی OPPO Find X5 Pro دارای صفحه نمایش AMOLED LTPO 2.0 است که وضوح 2K و نرخ به روز رسانی 120 هرتز را ارائه می دهد. این گوشی دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 است. تنظیمات دوربین پشتی آن دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با پشتیبانی از OIS (لرزش گیری اپتیکال تصویر) است. دوربین اصلی با یک لنز ثانویه 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 و یک دوربین سوم 13 مگاپیکسلی سامسونگ S5K3M5 همراه شده است.

گوشی OPPO Find X5 Pro از آخرین مدل تراشه شرکت سرشناس کوالکام، یعنی چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده می نماید. این دستگاه به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز است. باتری گوشی OPPO Find X5 Pro از شارژ سریع 80 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می نماید. این دستگاه با 12 گیگابایت رم، 3 گیگابایت رم مجازی، 256 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل ColorOS 12.1 عرضه خواهد شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2009

به "انتشار نخستین تصاویر واقعی از گوشی اپو Find X5 Pro" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار نخستین تصاویر واقعی از گوشی اپو Find X5 Pro"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید