رشد خیره کننده محصولات هوشمند بهداشتی تا سال 2023

به گزارش لیسون، بر اساس پژوهش هایی که اخیرا در حوزه بهداشت و درمان و محصولات هوشمند این حوزه صورت گرفته است، پیش بینی می گردد این بازار تا سال 2023 به نرخ سود 57 میلیارد دلاری برسد.

رشد خیره کننده محصولات هوشمند بهداشتی تا سال 2023

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، انتظار می رود که بازار محصولات مراقبت های بهداشتی هوشمند تا سال 2023 بیش از 57 میلیارد دلار رشد کند و این یعنی یک بازار پر سود. شاید همین سود قابل توجه پاسخی برای این پرسش باشد که چرا بسیاری از شرکت های دارو و درمان بر حوزه محصولات هوشمند متمرکز شده اند.

بیشتر بدانید:

ربات انسان نما در مصر تست کرونا می گیرد+تصاویر

چگونه با محصولات سامسونگ فشار خون خود را اندازه گیری کنید؟

چگونه همزمان گوشی خود را شارژ و ضدعفونی کنیم؟

دستگاه های سلامتی مبتنی بر سیستم های هوشمند شامل توابع مختلفی از قبیل: کنترل سلامتی و سنجش آن است. بسیاری از دستگاه های سنجشگر سلامتی مخصوص بیمارستان ها هستند و بعضی نیز کاربرد های خانگی دارند و به عنوان گجت های سلامتی خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.

در تقسیم بندی محصولات بهداشت و درمان، دستگاه های سنجشگر ضربن قلب، سنجشگر فشار خون و سیستم های مدیریت هوشمند سلامتی مانند دستیند های سلامتی و مواردی مشابه بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. بازار محصولات مراقبت های بهداشتی هوشمند در مناطقی مانند آمریکای شمالی، اروپا، اقیانوسیه، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا بیشتر مورد توجهند. کشور هایی مانند ایالات متحده، کانادا، آلمان، چین، ژاپن، هند و برزیل بیشترین مخاطبان دستگاه های سلامتی هوشمند محسوب می شوند.

آنالیز داده های این حوزه نشان می دهد که فرایند رشد استفاده از محصولات هوشمند از سال 2013 افزایش چشمگیری داشته و این فرایند با توجه به همه گیری کرونا رو به افزایش است و بسیاری از افراد مایلند از گجت های سلامتی در خانه استفاده نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1104

به "رشد خیره کننده محصولات هوشمند بهداشتی تا سال 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد خیره کننده محصولات هوشمند بهداشتی تا سال 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید