نمونه عکس های دوربین ردمی K50 گیمینگ ادیشن را ببینید

به گزارش لیسون، ردمی به تازگی تصاویر ثبت شده به وسیله گوشی گیمینگ نو خود یعنی ردمی K50 گیمینگ ادیشن را منتشر کرد که با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی آن به ثبت رسیده اند.

نمونه عکس های دوربین ردمی K50 گیمینگ ادیشن را ببینید

ردمی K50 گیمینگ ادیشن یکی از تازهترین گوشی های گیمینگ است که سه روز دیگر رسما شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. علت اینکه این گوشی تا این مقدار جالب توجه است، قیمت مناسب و قدرت سخت افزاری بسیار بالایی است که شرکت چینی برای آن در نظر گرفت. سال گذشته هم ردمی K40 گیمینگ ادیشن با قیمت بسیار مناسب، در حد میان رده های شرکت هایی نظیر سامسونگ راهی بازار شد اما قدرت سخت افزاری بسیار بالایی داشت.

از آنجایی که ردمی K50 گیمینگ ادیشن قرار است تا سه روز دیگر رونمایی گردد، ردمی هم تصمیم گرفت کمپین تبلیغاتی بزرگی را برای آن تشکیل دهد و یک سری از قابلیت ها و مشخصات این گوشی را فاش کند. برای مثال چند وقت پیش بود که متوجه شدیم این محصول به قدرتمندترین موتورهای لرزشی استفاده شده در یک گوشی را مجهز خواهد داشت، از لحاظ خنک نمایندگی به لطف محفظه بخار بزرگ 4860 میلی متر مربعی خود، عملکردی بی نظیر در دفع گرما و حرارت خواهد داشت (حدود 40 درصد بهتر از نسل قبل) و بسیاری موارد دیگر.

خبری که امروز منتشر شد اما در رابطه با دوربین این گوشی است. معمولا دوربین در گوشی های گیمینگ خیلی مورد توجه قرار نمی گیرد اما اگر بخواهیم صادق باشیم هیچ کسی مخالف این نیست که محصولی که خریداری می نماید حتی با هدف انجام بازی، دوربین های بسیار قدرتمندی داشته باشد. البته که دوربین های ردمی K50 گیمینگ ادیشن قدرتمند و درجه یک نیستند اما به نظر می رسد آن قدری خوب باشند که احتیاج کاربران را رفع نمایند.

این گوشی به عنوان دوربین اصلی خود از سنسور IMX686 ساخت سونی بهره خواهد برد که 64 مگاپیکسلی است و تصاویر فوق العاده زیبایی در نور شب ثبت می نماید. اندازه وضوح نهایی تصاویر که به وسیله این دوربین ردمی K50 گیمینگ ادیشن ثبت می شوند به 6.944 × 9.248 پیکسل می رسد که عالی است. برای دوربین سلفی باز هم ردمی با سونی همکاری کرد تا سنسور IMX596 این شرکت را درون حفره ای کوچک روی بخش مرکز-بالای نمایشگر تعبیه کند. این سنسور 20 مگاپیکسلی است که نمونه تصویر ثبت شده با آن را هم می توانید در زیر مشاهده کنید.

علاوه بر این ها، ردمی اطلاعات دیگری را هم راجع به محصول پرچم دار خود منتشر کرد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به سنسور ضد لرزش اشاره نمود که اجازه می دهد گوشی به صورت لحظه ای، اندازه نوردهی را متناسب با صحنه تنظیم کند. قابلیتی که واقعا انتظار نداشتیم در یک گوشی گیمینگ ببینیم اما خوشبختانه ردمی K50 گیمینگ ادیشن قرار است به آن مجهز گردد.

سایر مشخصات و قابلیت های گوشی گیمینگ تازه ردمی پیش از این هم تأیید شد اما به صورت خلاصه باید بگوییم این محصول نمایشگری +FHD با پنلی از جنس OLED خواهد داشت که رفرش ریت آن به 120 هرتز و بعلاوه نرخ الگوبرداری لمس آن هم به 480 هرتز می رسد. این نمایشگر لایه محافظ صفحه گوریلاگلس ویکتوس خواهد داشت تا از آن در برابر خط و خش های احتمالی مراقبت کند.

ردمی بعلاوه تصویری از محصول خود در رنگ نقره ای را منتشر کرد تا بدین ترتیب از این بابت که این محصول در دو رنگ آبی و نقره ای راهی بازار می گردد مطمئن شویم. علاوه بر این ها، ظاهر گوشی هم خیلی عجیب و غریب نیست و کاربر می تواند حتی به عنوان گوشی اصلی خود هم آن را خریداری کند. رونمایی از ردمی K50 گیمینگ ادیشن حدود 3 روز دیگر انجام خواهد شد و باید انتظار داشته باشیم قابلیت ها و امکانات بیشتری را از این محصول ببینیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2008

به "نمونه عکس های دوربین ردمی K50 گیمینگ ادیشن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمونه عکس های دوربین ردمی K50 گیمینگ ادیشن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید