انتقال دانش روز جهان در حوزه تصویربرداری پزشکی به ایران

به گزارش لیسون، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، یکی از پنل های نخستین کنگره ام آرآی ایران که در پی انتقال دانش روز جهان به داخل ایران در حوزه تصویربرداری پزشکی است، به معرفی برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور می پردازد.

انتقال دانش روز جهان در حوزه تصویربرداری پزشکی به ایران

برنامه ای که به وسیله مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال انجام است و توانسته بیش از 2 هزار نفر از نخبگان ایرانی از 200 دانشگاه برتر جهان را به ایران بازگرداند؛ در این رویداد؛ پنلی با موضوع بازگشت نخبگان به کشور برگزار می گردد تا این ظرفیت بزرگ دانشی و تخصصی در حوزه تصویربرداری پزشکی نیز کاربردی گردد و به انتقال دانش روز جهان به کشور در این زمینه هم یاری کند.

نخستین کنگره ام آرآی ایران (ISMRM) به مدت 3 روز و با حضور حداکثری ایرانیان خارج از کشور 2 تا 4 شهریورماه امسال با سخنرانی بیش از 120 نفر از محققان و متخصصان برجسته داخلی و خارجی برگزار می گردد تا راستا ورود دانش و تخصص روز جهان در این حوزه کاربردی به کشور تسهیل گردد.

این کنگره با موضوع شش کارگروه تخصصی، فیزیک MRI، هوش مصنوعی در MRI، قلب و عروق، مغز و اعصاب، سرطان و کارشناسان MRI برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2101

به "انتقال دانش روز جهان در حوزه تصویربرداری پزشکی به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال دانش روز جهان در حوزه تصویربرداری پزشکی به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید