اهواز، قلعه نویی: سپاهان تحت هر شرایطی کاندیدای قهرمانی است، دروازه بان ما بیکارترین بازیکن زمین بود

به گزارش لیسون، سرمربی تیم فوتبال سپاهان از سنگربان تیمش به عنوان بیکارترین بازیکن زمین در دیدار مقابل فولاد خوزستان یاد کرد.

اهواز، قلعه نویی: سپاهان تحت هر شرایطی کاندیدای قهرمانی است، دروازه بان ما بیکارترین بازیکن زمین بود

به گزارش خبرنگاران از اهواز، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: در ابتدا تشکری از پیشکسوتان بامعرفت دارم. آغاز مربیگری من از استقلال اهواز و شهر اهواز بود و خاطرات خوبی از اینجا دارم. من اهواز را خانه خودم می دانم و خوشحالم که به این شهر آمده ام. امیدوارم استقلال اهواز به لیگ برتر برگردد. با اینکه پول نبود اما برادران شفیع زاده آمدند خدمت کردند و به هر دلیلی رفتند. من این تشکر را باید انجام می دادم. درباره بازی باید بگویم خوشحالیم که ابتدا گل نخوردیم و بیشتر خوشحالیم که فکر می کنم به غیر از یک ضربه، فولادی ها نزدیک دروازه ما نشدند و دروازه بان ما بیکارترین بازیکن زمین بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه نمود: ما چند کرنر و ضربه کاشته داشتیم. البته فولاد هم تیم خوب و ریشه داری است که دو قهرمانی لیگ برتر در کارنامه اش دارد، ولی لیاقت ما در این بازی برد بود. از داوری تشکر می کنم و چون گفته اند در مورد داوری صحبت نکنید باید بگویم به جز یکی دو صحنه داوری خوب بود. ما در مورد داوری صحبت نمی کنیم. ممکن است دستور موقت بدهند و این دستور موقت را هم دیدیم.

وی در مورد شرایط تیمش گفت: تا قبل از بازی با فولاد تیم ما هجومی ترین و مالک ترین تیم بود. از تیمم خیلی راضی هستم. بازیکنانی که به جمع ما اضافه شدند خیلی به ما یاری می نمایند. نگرش ما این بود که تیم را هجومی تر کنیم. البته یکی از بدشانسی های ما این است که در سرما باید به تبریز برویم و در گرما در اهواز و بوشهر بازی کنیم. ما یک بازیکن خوب به نام سپاهان داریم و از بازیکنانم چه آنهایی که تازه آمدند و چه آنهایی در تیم بودند، راضی هستم.

قلعه نویی درباره شرایط فولاد خوزستان بیان نمود: اجازه بدهید در مورد فولاد صحبت نکنم. مربی این تیم می آید و خودش صحبت می نماید. من درباره تیم خودم صحبت می کنم. در نیمه دوم فوتبال بسیار خوبی ارائه کردیم، اما باید خیلی حرکت رو به جلو داشته باشیم. وینگرهای ما در بسیاری از زمان بازی می توانستند یک در مقابل یک را رد نمایند، اما این کار را انجام ندادند. هنوز به ایده آل های مان نرسیدیم، اما این را بگویم تیم هایی که در خانه خودشان بسته بازی می نمایند و هدف اول شان گل نخوردن است، کار را برای ما سخـت تر می نمایند، چون ما یک تیم تهاجمی هستیم. در این بازی چندین موقعیت خوب داشتیم و در نیمه دوم دروازه بان ما بیکارترین بازیکن بود. فکر می کنم اگر در نیمه دوم احتیاجمند نبود هم اتفاقی نمی افتاد. البته جواد نکونام سرمربی جوانی است که احتیاج به زمان دارد تا افکار تاکتیکی خودش را در تیم پیاده کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد این موضوع که به نظر می رسد تیمش فقط با پاس های بلند فوتبال بازی می نماید، توضیح داد: اصلاً این طور نیست. در یک صحنه امید نورافکن با پای راستش شوت زد و توپ از کنار تیرک دروازه رد شد. آیا این هم ارسال بود؟ شما آمار را ببینید. فکر می کنم ما نزدیک به 500 پاس دادیم. اگر وینگرهای ما درست ارسال می کردند به گل هم می رسیدیم. چندین خطا پشت محوطه حریف داشتیم که با بازی ترکیبی به دست آمد. تیم ما همه نوع فوتبالی بازی می نماید، در هوا قوی هستیم، در گردش توپ هم عملکرد خوبی داریم. قطعاً اگر وینگرهای ما خوب ارسال نمایند، به ایده آل مان می رسیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا در خاتمه بازی با مهدی هاشمی نسب جر و بحث داشته است، اظهار داشت: خیر، مسئله ای نبود. او همواره به ما محبت دارد.

قلعه نویی در خاتمه در مورد اینکه قول قهرمانی سپاهان را می دهد، گفت: هیچ مربی نمی تواند بگوید تیمم را قهرمان می کنم، اما سپاهان تحت هر شرایطی کاندیدای قهرمانی است. سال جاری هم با این آمار جزو تیم های خوب هستیم. این را هم بگویم که هر تیمی جلوی ما بازی می نماید، دروازه بانش در تیم منتخب هفته قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 344

به "اهواز، قلعه نویی: سپاهان تحت هر شرایطی کاندیدای قهرمانی است، دروازه بان ما بیکارترین بازیکن زمین بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهواز، قلعه نویی: سپاهان تحت هر شرایطی کاندیدای قهرمانی است، دروازه بان ما بیکارترین بازیکن زمین بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید