تور دبی: اولین راستا بیومتریک برای ورود به فرودگاه دبی راه اندازی می گردد

به گزارش لیسون، تکنولوژی بیومتریک و این بار فرودگاه دبی با مسیری که در آن دیگر نیازی به کنترل پاسپورت و یا صحبت با افسران مهاجرت نیست!

تور دبی: اولین راستا بیومتریک برای ورود به فرودگاه دبی راه اندازی می گردد

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

امارات میخواهد اولین راستا بیومتریک دنیا را که به مشتریان خود، یک سفر فرودگاهی یکپارچه و بدون مشکل در قطب شرکت های هواپیمایی در فرودگاه بین المللی دبی در امارات متحده عربی پیشنهاد می نماید، راه اندازی کند.

مسافران ایرلاین هواپیمایی امارات با استفاده از آخرین تکنولوژی بیومتریک، ترکیبی از تشخیص چهره و عنبیه، به زودی می توانند به سادگی با قدم زدن در فرودگاه، چک این پرواز خود را انجام دهند، تشریفات مهاجرت را تکمیل نمایند، به سالن استراحت امارات وارد و سوار هواپیما شوند.

آخرین تجهیزات بیومتریک هم اکنون در ترمینال 3 شرکت هواپیمایی امارات در فرودگاه بین المللی دبی نصب شده است.

این تجهیزات را می توان در کانترهای چک این پروازها، در سالن استراحت امارات (Emirates Lounge) در منطقه B برای مسافران فرست کلاس و گیت های ورودی پرواز پیدا کرد.

مناطقی که قرار است تجهیزات بیومتریک در آن نصب گردد، به خوبی در فرودگاه نشانه گذاری خواهند شد.

آزمایشات تونل هوشمند، یک پروژه منسوب به اداره کل اقامت و امور خارجیان در دبی (GDRFA) با شراکت شرکت هواپیمایی امارات، در اوایل این ماه، راه اندازی شدند.

این اولین کنترل پاسپورت دنیای است که مسافران می توانند به سادگی با عبور از یک تونل آن را انجام بدهند. فرآیند کنترل ویزا و مسائل مربوط به مهاجرت نیز بدون مداخله انسانی یا استمپ فیزیکی بر روی پاسپورت انجام خواهند شد.

پس از تکمیل تست های داخلی، امارات به زودی مراحل آزمایشی فرایند بیومتریک را در سایر نقاط کلیدی فرودگاه برای مشتریان از جمله چک این، سالن استراحت و گیت های ورودی و متعاقبا در کانترها و گیت های ترانزیت و سرویس های راننده ماشین راه اندازی خواهد نمود.

تمام داده های بیومتریک به وسیله GDRFA ذخیره خواهند شد و از مشتریانی که برای شرکت کردن در مراحل آزمایشی دعوت به عمل می آید، در خصوص سطح رضایت آن ها از این طرح سوال خواهد شد.

عدل ال ریدا (Adel Al Redha)، مدیر کل اجرایی و افسر عملیات اصلی شرکت هواپیمایی امارات، گفت:

ما هم اکنون پس از تحقیقات گسترده و ارزیابی تکنولوژی های بیشمار و رویکردهای تازه برای تسهیل تجربه فرودگاهی مسافرانمان از این کار مقدماتی که در حال اجرا است، رضایت داریم و آماده هستیم تا اولین مراحل آزمایشی زنده راستا بیومتریک دنیای را در ترمینال 3 امارات شروع کنیم.

این نوآوری های مبتکرانه نتیجه همکاری نزدیک با ذینغعان ما بخصوص اداره کل اقامت و امور خارجیان در دبی است که در به نتیجه رسیدن برنامه راستا بیومتریک فرودگاهی نقش بسزایی را ایفا کرد.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1973

به "تور دبی: اولین راستا بیومتریک برای ورود به فرودگاه دبی راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

2 کاربر به "تور دبی: اولین راستا بیومتریک برای ورود به فرودگاه دبی راه اندازی می گردد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: اولین راستا بیومتریک برای ورود به فرودگاه دبی راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید