با یک باخت نباید پرسپولیس را قضاوت کنیم؛ بازی تازه آغاز شده است

به گزارش لیسون، تهران (پانا) - کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است پرسپولیس همچنان مدعی قهرمانی در لیگ برتر است.

با یک باخت نباید پرسپولیس را قضاوت کنیم؛ بازی تازه آغاز شده است

حسین عبدی در گفت وگو با پانا، درباره شرایط پرسپولیس در لیگ برتر سال جاری گفت: متاسفانه پرسپولیس در بازی آخر خود مقابل آلومینیوم اراک نمایش ضعیفی ارائه داد و بازنده شد. مسائل فنی تیم در این بازی به خوبی محسوس بود. در نیمه اول مقابل آلومینیوم تیم اصلا شرایط خوبی نداشت و در نیمه دوم هم کادر فنی قصد داشت با تعویض هایی که انجام می دهد شرایط را بهتر کند اما پس از دریافت گل، انگار تیم برنامه ای نداشت و در نهایت تیم در این بازی بازنده میدان شد.

وی با بیان اینکه پرسپولیس حتی فکرش را هم نمی کرد در این ملاقات گل بخورد، اظهار کرد: به نظرم همه برنامه ریزی های کادر فنی تغییر کرد؛ تیم حتی فکرش را هم نمی کرد مقابل آلومینیوم اراک گل بخورد و وقتی این رخ داد تمام برنامه ریزی آنها بهم خورد. به نظرم اصلی ترین علت باخت پرسپولیس این بود که حریفش را دست کم گرفت و از همین موضوع هم ضربه خورد. وقتی تیم در چندین مسابقه پیروز می گردد، خود به خود نواقص و ضعف هایش پنهان می ماند و در شکست ها این نواقص بیشتر خودشان را نشان می دهند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص خط دفاعی و حمله پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: پرسپولیس از سه بازی که در لیگ سال جاری داشته چندین گل دریافت نموده و همین موضوع یک زنگ خطر محسوب می گردد؛ تیمی که در گذشته به سختی دروازه اش باز می شده الان شرایط به گونه ای شده که به راحتی گل می خورد. در چنین وضعیتی قطعا انتظار از خط دفاعی، حمله و دروازه بان پرسپولیس بیشتر اشت. ساده گل خوردن نباید برای پرسپولیس اتفاق بیافتد و به یک معظل تبدیل گردد و باید روی این موضوع کار گردد تا آن را حل نمایند.

عبدی با بیان اینکه نباید این شکست را بزرگ کنیم و موضوع نگران نماینده ای برای پرسپولیس باشد، بیان نمود: به نظرم نباید این طور فکر کنیم که پرسپولیس با یک باخت، دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد و از هدفش دور شده است. به نظر من بازی برای پرسپولیس تازه آغاز شده و نباید با یک شکست همه چیز را تمام شده بدانیم. احتیاج است که الان همه از پرسپولیس حمایت نمایند. مسابقات لیگ 30 بازی دیگر دارد و نباید با یک شکست طرفداران از پرسپولیس ناامید شوند. به اعتقاد من کادر فنی باید با مشورت با افراد کاربلد و حرفه ای، فشار روانی روی تیم را کاهش دهد و برای مسائلی که بر سر راه پرسپولیس به وجود آمده راه چاره منطقی پیدا نمایند. آن وقت تیم راه خروج از این شرایط را پیدا خواهد نمود.

عبدی در پاسخ به این سوال که ضعف پرسپولیس را در چه مواردی می بیند، بیان نمود: من فکر می کنم ضعف پرسپولیس این است که در خط میانی یک اندازه سرعت عکس العمل و انتقال توپ هافبک ها کم است و شاید همین موضوع باعث شد که حریفان با بررسی پرسپولیس روی این منطقه فشار بیاورند و در بازی سازی پرسپولیس اختلال ایجاد و در قطع توپ پیروز تر از پرسپولیس عمل نمایند. با این حال اعضای کادر فنی براساس شناختی که دارند نیروهای خود را در ترکیب زمین می چینند. امیدوارم این موضوع حل گردد.

وی بعلاوه به بازی روز شنبه پرسپولیس برابر گل گهر اشاره نمود و گفت: بازی سختی پیش رو است. گل گهر از تیم های مدعی است که تا به اینجای کار عملکرد خوبی داشته است اما معتقدم پرسپولیس با یک ریکا وری و همین طور تغییر در نوع تغییر و ترکیب دوباره احیا خواهد شد. قطعا پرسپولیس با پیروزی هایی که در آینده به دست می آورد این شکست را جبران خواهد نمود و برای کسب ششمین قهرمانی خیز برمی دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1853

به "با یک باخت نباید پرسپولیس را قضاوت کنیم؛ بازی تازه آغاز شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با یک باخت نباید پرسپولیس را قضاوت کنیم؛ بازی تازه آغاز شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید