ورود خطرناک آقای میم به ساختمان باشگاه پرسپولیس!

به گزارش لیسون، تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب چهارمین قهرمانی متوالی خود در رقابت های لیگ برتر به ملاقات استقلال تهران در نیمه نهایی جام حذفی رفت تا سرخپوشان پایتخت با شکست در ضربات پنالتی به این جام نرسیده و خود را برای ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا که بصورت متمرکز از 24 شهریورماه در کشور قطر برگزار می گردد آماده کند.

ورود خطرناک آقای میم به ساختمان باشگاه پرسپولیس!

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در حالی لیست خرید خود را در اختیار افشین پیروانی سرپرست این تیم و مسئولان باشگاه قرار داد که تنی چند از بازیکنان سابق خود در تراکتور و شهرخودرو نیز در آن حضور دارند.

لیست خرید بازیکنان پرسپولیس که قرار بود در سکوت کامل مورد آنالیز قرار بگیرد خیلی زود در رسانه ها منتشر شد تا از خرید های یحیی رونمایی گردد.

پس از رسانه ای شدن اسامی بازیکنانی نظیر حامد لک، میلاد سرلک، سعید آقایی و ... یکی از دلالان سال های اخیر فوتبال ایران حضوری فعال در راهرو های باشگاه داشته است تا خود را به عنوان مدیر برنامه های بازیکنان جدید پرسپولیس معرفی کند.

آقای میم در حالی مدیر برنامه های چند بازیکن مدنظر یحیی شده است که عنوان داشته رابطه مناسبی نیز با کادرفنی سرخپوشان داشته و می تواند فرایند حضور آن ها را با پیراهن سرخپوشان در ادامه رقابت های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا و فصل اینده لیگ برتر فراهم کند.

رفت و آمد هایی که می تواند به التهابات این روز های باشگاه پرسپولیس که کوشش دارد در سکوت رسانه ای جابجایی خود را دنبال کند بیافزاید.

منبع: فرارو
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1073

به "ورود خطرناک آقای میم به ساختمان باشگاه پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود خطرناک آقای میم به ساختمان باشگاه پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید