حرف های مهم رضاییان درباره شایعه بازگشت به پرسپولیس

به گزارش لیسون، تهران (پانا) - رامین رضاییان می گوید که علاقه دارد به پرسپولیس بیاید و در ایران فقط برای این تیم بازی خواهد نمود.

حرف های مهم رضاییان درباره شایعه بازگشت به پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، رامین رضاییان مدافع راست سابق تیم پرسپولیس طبق وعده ای که در استوری اینستاگرامش داده بود، امروز ساعت 10 شب در یک لایو اینستاگرامی درباره جدایی اش از الدحیل و شایعه حضور در پرسپولیس صحبت هایی را مطرح نمود.

رضاییان با تایید خبر ترک الدحیل گفت که قرار است به صورت قرضی راهی تیم دیگری گردد و دو پیشنهاد هم دارد که البته هیچ یک پرسپولیس نیست. او با اشاره به علاقه اش نسبت به پرسپولیس شرح داد که افتخار می نماید در تیم سرخپوش پایتخت حضور داشته باشد.

با این حال به نظر می رسد مفهوم این لایو بیست دقیقه ای، سرانجام شایعه حضور رامین رضاییان در پرسپولیس بود چرا که وی گفت الدحیل من را به پرسپولیس نمی دهد چون این دو تیم رقیب مستقیم هستند.

* خودم درخواست جدایی دادم

در زمان مربی قبلی شرایط خیلی خوب بود تا روزی که این مربی جدید آمد. تفکرات او کاملا دفاعی بود و از مدافعان کناری میخواست تا دفاعی بازی نمایند که این به نظرم در فوتبال روز جهان به نظرم خوب نبود. این شرایط آرمانی من نبود، مدیران الدحیل با من جلسه گذشتند چون به من علاقه داشتند و من گفتم این شرایط خوب نبود. من گفتم اینجا فوتبالی راضی نیستم و گفتم اگر می گردد جایی بروم که فوتبالی راضی باشم.

* دوست دارم به پرسپولیس بیایم

طرفداران پرسپولیس باوجود جدایی من خیلی به من لطف دارند. مطمئنا من دوست دارم لطف شما را جبران کنم و برای تیم عظیم پرسپولیس بدرخشم. همه بازیکنان آرزو دارند در تیم عظیم پرسپولیس بازی نمایند. پرسپولیس با تمام نداشته هایش در فینال بوده و فکر نکنید من بی معرفتم. من دوست دارم شرایط طوری باشد که به پرسپولیس بیایم.

* پرسپولیس باید با الدحیل توافق کند

روزی که رفتم جلسه با الدحیل گفتند دو پیشنهاد برای زمستان داری، این ها می خواهند من را قرضی بفرستند. منتظر بودم تیم های دیگر هم بیایند با الدحیل صحبت نمایند. اما من تحت قرارداد الدحیل هستم و نمی توانم خودم برای خودم تصمیم بگیرم. باید یک توافقی بین باشگاه خواستار من و الدحیل باشد.

* آقا یحیی به من لطف دارد اما...

من لازم دانستم این شرایط را شرح بدهم. اگر کادرفنی من را لایق بازی در پرسپولیس بداند من افتخار می کنم. آقا یحیی به من لطف دارد و ما همواره صحبت می کردیم. هر وقت بازیکنان به قطر می آمدند من می گفتم هر کمکی می خواهید روی من حساب کنید. حتی بازی با الدحیل هم من این کار را کردم تا بدانند یک پرسپولیسی با معرفت در قطر هست. برخی ها برای خودشان یک چیزهایی می نویسند تا روزنامه شان بیشتر بفروشد اما من ثابت نموده ام که قلبی پرسپولیس را دوست دارم. هیچ وقت پولی نبوده که رابطه ما را خراب کند. شاید بگویید تو هم بی معرفتی مثل خیلی های دیگر اما واقعیت این نیست. فوتبال حرفه ای شده و من نمیتوانم برای خودم تصمیم بگیرم. به خاطر رابطه فنی من با مربی جدید، تصمیم گرفته اند من را قرضی بفرستند. من با ایستا بودن مدافعان کناری در تیم های عظیم مخالفم.

* بعد از باخت پرسپولیس من را اذیت کردند

دو پیشنهاد آمده و من روی آن ها فکر میکنم. باشگاه الدحیل می خواهد شش ماه من را بفرستد جای دیگر و بعد هم دوباره باید برگردم. امکان دارد باشگاه الدحیل از من ناراحت گردد اما همه می دانند خون من قرمز است. من با قلبم پرسپولیس را دوست دارم و از چیزی نمی ترسم. من زحمت کشیدم برای تیمی که در آن بودم اما حتی اگر پرسپولیس می آمد جلو و پیشنهاد می داد، چون می دانم من را هم می خواهند و این را ندید میگویم، در این صورت هم من را به پرسپولیسی نمی داد. چون پرسپولیس یک رقیب آسیایی الدحیل است و پرسپولیس همواره یک پای فینال است. این را بدون پاچه خواری می گویم، روز فینال همه بازی را چک می کردند و بعد از باخت پرسپولیس هم من را اذیت می کردند چون می دانستند من چقدر پرسپولیس را دوست دارم.

* نمیتوانم خودم تصمیم بگیرم

من باید یک باشگاهی را به مدت شش ماه انتخاب کنم، من را به اجبار جایی نمی توانند بفرستند. من تصمیم گرفتم قرضی از باشگاه عظیم الدحیل جدا شوم و جای دیگری بازی کنم. دوست داشتم این شرحات را بدهم، شاید از من ناراحت شدید. اما من نمیتوانم برای خودم تصمیم بگیرم، من قلبی پرسپولیس را دوست دارم. روزی که بخواهم برگردم ایران با افتخار برای باشگاه عظیم پرسپولیس بازی خواهم کرد.

* بازیکن پرسپولیس نیستم که فسخ کنم و بروم

مربی پرسپولیس امروز گفت که لیستی نداده اند چون تیمشان کامل است. آرزو میکنم پرسپولیس با کادرفنی خوبش سال جاری قهرمان آسیا گردد. من در صبا شاگرد آقا یحیی بودم، او تاکتیک های امروزی دارد. شرایط تا امروز طوری نبوده که من در باشگاه پرسپولیس بازی کنم. اما این روزها میگذرد و من مطمئنم اگر قابل بدانند در پرسپولیس بازی خواهم کرد. اگر امشب ناراحتتان کردم از تک تک شما معذرت می خواهم. دوست نداشتم ناراحت باشید یا از من دلگیر باشید چون رابطه ما همواره دلی بوده. امیدوارم من را درک کنید، من مطمئنا الان بازیکن پرسپولیس نیستم که فسخ کنم و بروم. من تحت قرارداد تیم دیگری هستم. همواره برای پرسپولیس دعا می کنم چون طرفداران این تیم لایق بهترین ها هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1393

به "حرف های مهم رضاییان درباره شایعه بازگشت به پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های مهم رضاییان درباره شایعه بازگشت به پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید