ببینید؛ جعبه گشایی و آموزش اولیه هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر 2 منتشر شد

به گزارش لیسون، سونی چندی پیش از دستگاه واقعیت مجازی نو خود رونمایی کرد. این دستگاه همان واقعیت مجازی پلی استیشن 2 یا Playstation VR 2 بوده که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد. سونی تمام کوشش خود را نموده تا این دستگاه نسبت به شماره 1 پیشرفت زیادی داشته باشد و به همین علت تکنولوژی های بسیار پیشرفته ای در آن وجود دارد.

ببینید؛ جعبه گشایی و آموزش اولیه هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر 2 منتشر شد

در ویدئویی که سونی اخیراً منتشر نموده به تعدادی از نکات کلیدی در تجربه پلی استیشن وی آر 2 اشاره می نماید. از طراحی بسته و چگونگی پوشیدن آن گرفته تا بعضی از تکنولوژی های نو موجود در این دستگاه همگی در این ویدئو وجود دارند. نکته اینجاست که پلی استیشن وی آر 1 در اصل برای سونی یک آزمون و خطا بود. با شماره 2 این شرکت نیز به بلوغ زیادی در زمینه واقعیت مجازی رسیده و به همین علت این دستگاه کیفیت ساخت بسیار بالا و طراحی بسیار خوبی دارد.

شماره 2 پلی استیشن وی آر با شماره 1 تفاوت زیادی در زمینه طراحی دارد. اولین نکته در زمینه کنترلرها است. در شماره 1 شما با دسته های بسیار ساده ای روبرو بودید که در اصل دسته های Playstation Move بودند. این در حالی است که سونی تصمیم گرفته تا در شماره 2 به طور اختصاصی دسته ها را طراحی نموده و در آن ها سنسورهای زیادی قرار داده است.

خود هدست اصلی نیز تغییرات زیادی نسبت به قبل داشته و طراحی بهتری دارد. از طرفی در آن چندین دوربین مختلف وجود داشته که توانایی یافتن دسته ها و ایجاد هماهنگی میان بازی و دنیای اطراف را دارند. این دستگاه همچنان برای عملکرد نیازمند یک کنسول و پلی استیشن 5 است. با این حال تجربه بسیار خاصی را به کاربر ارائه داده و چیزی را به او نشان می دهد که در هیچ دستگاه دیگری وجود ندارد.

سونی در زمینه واقعیت مجازی عملکرد نسبتاً خوبی داشته است. واقعیت مجازی پلی استیشن 1 عملکرد خوبی در زمینه فروش داشت و حال نوبت به شماره 2 رسیده است. نکته اینجاست که شاید فروش این دستگاه ها چندان زیاد نباشد ولی نسبت به رقبا عملکرد خوبی دارد. همینطور اینکه شرکت های سازنده بازی عناوین خوبی برای این دستگاه عرضه کردند که نشان داد واقعیت مجازی پتانسیل بسیار خوبی در زمینه گیمینگ دارد.

منبع: Gematsu.com

عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle iron man

27,500,000 تومان

مشاهده و خرید

باندل تفنگ واقعیت مجازی سونی مدل 2020 PlayStation VR Aim Controller firewall

5,390,000 تومان

مشاهده و خرید

باندل تفنگ واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Firewall Aim Controller

4,990,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 بهمن 1401 بروزرسانی: 25 بهمن 1401 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2186

به "ببینید؛ جعبه گشایی و آموزش اولیه هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر 2 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ جعبه گشایی و آموزش اولیه هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر 2 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید