برگزاری جشنواره پاییزه آش و انار در بوستان رضوان

به گزارش لیسون، همزمان با فرا رسیدن شب یلدا برای حفظ سنت ها و آیین های ملی ایران باستان جشنواره آش و انار در بوستان رضوان با مشارکت اهالی نواحی دهگانه منطقه 10 برگزار گردید.

برگزاری جشنواره پاییزه آش و انار در بوستان رضوان

به گزارش خبرنگاران، معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 10 با اعلام این خبر و اشاره به زیبایی های فصل پاییز گفت: از آنجا که پاییز فصل بسیار زیبا و خاطره انگیزی برای تمام شهروندان است و ریزش برگ های پاییزی با رنگ های مختلف جلوه ای خاص از قدرت پروردگار را به طبیعت می بخشد، جشنواره آش و انار با مشارکت شهروندان و کسبه در بوستان رضوان برگزار گردید.

اسماعیل عربلو هدف از اجرای این جشنواره را ارتقای شور و نشاط اجتماعی در شهروندان، حمایت از کسب و کارهای کوچک و خانگی و ایجاد بازارچه فصلی همراه با تخفیفات ویژه شب یلدا دانست و اضافه کرد: در جشنواره آش و انار فرصتی فراهم شد تا شهروندان علاوه بر تجربه پیاده روی بر روی انبوهی از برگ های پاییزی و شنیدن طنین روح نواز خزان، لحظات پاییزی خود را در قابی از خاطرات ماندگار نمایند و عکسی در کنار سفره شب یلدا بگیرند.

بعلاوه جشنواره، بازی های بومی و محلی، مسابقه طبخ آش های سنتی، عکس یادگاری، اجرای مسابقات مفرح ویژه بچه ها و جشنواره غذاهای ایرانی از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2160

به "برگزاری جشنواره پاییزه آش و انار در بوستان رضوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره پاییزه آش و انار در بوستان رضوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید