نکات طراحی ویلا: برگزاری نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان در مرند

به گزارش لیسون، خبرگزاری خبرنگاران- همزمان با 102 سالگی تئاتر کودک در ایران، نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان با همکاری موسسه فرهنگی و هنری تندیس هنر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند، 16 تا 19 مهر در شهر مرند در حال برگزاری می باشد.

نکات طراحی ویلا: برگزاری نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان در مرند

جهت دریافت خدمات نکات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز،جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان در سومین روز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار آذربایجان شرقی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان، فرماندار ویژه مرند و جمعی ازنویسندگان و هنرمندان حوزه کودک از جمله مصطفی رحمان دوست، ناصر برهانی مرند، سامان خلیلیان و اصحاب هنر برگزار گردید.

این جشنواره به بهانه صد و دوسالگی تئاتر کودک در ایران، با هدف احیای نمایش کودک و هم هویت بخشی قدمت تاریخی و فرهنگی مرند برگزار می گردد.

نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان در بخش های پژوهش و سمینار، نمایش نامه نویسی، نمایش های محیطی و بعضی برنامه های و در محورهای مختلف مانند جبارباغچه بان و نمایش کودک در ایران، نمایش کودک و تعلیم برای بچه ها ناشنوا، باغ شهر مرند خاستگاه نمایش کودک، کودک و فرهنگی ایرانی اسلامی، کودک و مسایل تربیتی، خانواده و فرهنگی شهروندی و... جنبی در حال برگزاری می باشد.

سازمان منطقه آزاد ارس هم بعنوان یکی از حامیان اقتصادی در برگزاری این جشنواره مشارکت داشت. ایازی خبرگزاری خبرنگاران در آذربایجانشرقی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1800

به "نکات طراحی ویلا: برگزاری نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان در مرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات طراحی ویلا: برگزاری نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان در مرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید