تاثیر ریمل ابرو بر زیبایی چشم ها

به گزارش لیسون، ریمل ابرو برای ابروهای کم پشت می تواند ظاهری زیبا ایجاد کند. تاثیر مرتبی، خوش حالتی، و پرپشتی ابرو بر زیبایی چشم ها را نمی توان نادیده گرفت.

تاثیر ریمل ابرو بر زیبایی چشم ها

ریمل ابرو محصولی است که چند سالی به بازار آمده و خیلی زود خانم ها به استفاده از ریمل ابرو علاقه مند شدند. خانم ها همواره به داشتن ابروهایی مرتب و خوش حالت اهمیت می دهند تا زیبایی نگاهشان بیشتر شود و به همین علت است که حساسیت خاصی به مدل ابروهای خود دارند. برای زیبایی بیشتر ابروها، رنگ کردن و مدل دادن به ابروها با مداد می تواند موثر باشد، اما ابروهای کم پشت و کم حجم را نمی توان با رنگ کردن ابرو، مداد ابرو، و یا سایه ابرو پرحجم نشان داد، چراکه پرپشتی موهای ابرو یکی از معیارهای اصلی زیبایی ابرو است.

ریمل ابرو چیست؟

برای پرحجم نشان دادن ابروها استفاده از ریمل ابرو راه حل خوبی است. به ریمل ابرو، ژل ابرو و یا رنگ ابرو هم گفته می شود. این محصولات شبیه ریمل هستند اما با ابرو سازگارند، رنگدانه های کمتری دارند، سبک تر هستند و ظاهر بسیار طبیعی به ابروها می دهند.

کارایی ریمل ابرو

کارایی ریمل ابرو دقیقا مشابه با ریمل مژه است. ریمل ابرو، ابروها را خوش حالت، خوش رنگ و پرحجم نشان می دهد. از ریمل ابرو می توان برای ثابت نگه داشتن موهایی از ابرو که حالت نمی گیرند در جای خود استفاده کرد. ریمل ابرو هم ابروها را منظم و مرتب می نماید، و هم بر جذابیت آن می افزاید. ریمل ابرو در رنگ های متنوعی وجود دارد و می تواند جایگزین رنگ ابروی موقتی نیز باشد.

انواع ریمل ابرو

ریمل ابرو هم مانند ریمل مژه دارای انواع و کاربردهای مختلفی است. ریمل ابرو دارای دو نوع است. نوع ساده یا Clear برای خانم هایی مناسب است که خودشان ابروهای پرپشتی دارند. در واقع این نوع ریمل را همه افراد می توانند استفاده کنند. نوع رنگی یا tinted برای خانم هایی که ابروهای کم پشت و کم حجمی دارند و دوست دارند ابروهای کم پشتشان بهتر به نظر بیاید، مناسب است. این نوع ریمل برای ابروها رنگدانه و ظاهری طبیعی ایجاد می نماید و ابروها را ثابت نگه می دارد.

نحوه استفاده از ریمل ابرو

ریمل ابرو به خاطر فرمولاسیون مواد تشکیل دهنده ای که دارد، هم به ابروها رنگ می دهد و هم عمل فیکساتور را برای ابرو انجام می دهد. به همین دلیل ریمل ابرو همواره در مرحله آخر میکاپ استفاده می شود. تا رنگ و گرد ناشی از سایر مواد آرایشی که به ابروها نشسته را پوشش دهد. ریمل زدن را از دم ابرو شروع کنید و به عقب برگردید به گونه ای که ریشه موها را پوشش دهد، و به سمت سر ابرو ادامه پیدا کند. هنگامی که به سر ابرو رسیدید برس را بچرخانید و در جهت مخالف برس بکشید. سپس با حرکت رو به بالا فضاهای خالی را پر کنید، اما بیش از حد ریمل نزنید چون در غیر اینصورت ابروها غیرطبیعی به نظر می آید. البته کیفیت محصولات آرایشی را هیچ گاه نباید فراموش کرد، محصول آرایشی باکیفیت همواره نتیجه بهتری نیز بر زیبایی صورت دارد. بنابراین مراقب محصولات و لوازم آرایشی جعلی که در بازار وجود دارند، باشید.

چند نکته مهم در استفاده از ریمل ابرو

  • همواره قبل از استفاده از ریمل ابرو، برس آنرا کاملا تمیز کنید.
  • یکی از نکات مهم در استفاده از ریمل ابرو این است که پس از استفاده از ریمل، استفاده مجدد حتی با فاصله زمانی کم، بر روی یک ابرو اشتباه است. زیرا مواد ریمل ابرو به محض زدن به ابرو خشک می شود و با چندین مرتبه ریمل زدن، رنگ و مواد ریمل تکه تکه می شود و ابروها را نامنظم و به هم ریخته می کند. در این صورت باید ریمل ابرو کاملا شسته و مجددا ابروها ریمل زده شود. پس برای جلوگیری از چنین حالتی باید به اندازه مجاز از ریمل ابرو استفاده کرد.
  • ریمل ابرو نیز مانند ریمل مژه به راحتی با استفاده از پاک کننده های آرایشی پاک می شود و برای شستشوی آن جای هیچگونه نگرانی نیست.

منبع : مو تن رو، ایمابیوتی گیک

منبع: setare.com
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1355

به "تاثیر ریمل ابرو بر زیبایی چشم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر ریمل ابرو بر زیبایی چشم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید