ترامپ خواهان زندانی شدن هیلاری کلینتون شد

به گزارش لیسون، رئیس جمهور آمریکا در تجمعی انتخاباتی گفت با نظر حامیان خود برای بازداشت وزیر خارجه سابق این کشور و رقیب انتخاباتی پیشین خود موافق است.

ترامپ خواهان زندانی شدن هیلاری کلینتون شد

به نقل از پایگاه خبری هیل، رئیس جمهور آمریکا همنوا با طرفداران خود از به زندان افتادن هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق این کشور حمایت کرد.

دونالد ترامپ در تجمع روز آدینه طرفداران خود در فلوریدا با فریاد های آن ها مبنی بر زندانی شدن کلینتون همراهی کرد. این تجمع که با هدف حمایت از سالخودگان برگزار گردید، با صحبت های ترامپ به سرعت تبدیل به یک تجمع سیاسی شد. در حالی که جو بایدن، رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری است، او از حمله به هیلاری کلینتون رقیب انتخاباتی 4 سال پیش خود دست برنداشت.

ذکر نام کلینتون از سوی ترامپ با فریاد های زندانیش کنید حامیان او همراه شد. ترامپ در ادامه ضمن تائید خواست طرفداران خود گفت: بله من با شما موافقم. من در این باره پیشتر سکوت کردم. اما من 100 درصد با شما موافقم.

رئیس جمهور آمریکا همچنین تحقیقات وزارت دادگستری آمریکا در مورد مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 را بزرگترین حقه و جنایت سیاسی تاریخ آمریکا توصیف کرد. وی پیش از این گفته بود کلینتون، باراک اوباما و بسیاری دیگر به دلیل ارتکاب به خیانت و دست داشتن در تحقیقات پرونده مداخله روسیه در انتخابات باید دستگیر شوند.

ترامپ در اندک زمان مانده تا انتخابات ریاست جمهوری 2020 نیز کوشش می نماید تا با پیش کشیدن اتهامات علیه رقیب دموکرات پیشین خود، جایگاهش را در میان جمهوری خواستار حامی خود تثبت کند. شعار زندانیش کنید در تجمعات حامیان ترامپ علاوه بر کلینتون برای نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و سناتور دیان فاینشتاین، نماینده ایالت کالیفرنیا نیز فریاد زده شده است.

رئیس جمهور آمریکا، که دل خوشی از کلینتون ندارد، اخیرا دستور داد اسناد مربوط به دخالت روسیه در انتخابات از حالت طبقه بندی خارج گردد. بر این اساس، ترامپ دستور داد تمام اسناد مربوط به تحقیق درباره دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا و همچنین رایانامه های، رقیب وقت دموکراتش از طبقه بندی خارج گردد.

کلینتون متهم است که از یک سرور شخصی برای جابجایی اطلاعات محرمانه در زمان تصدی وزارت خارجه آمریکا استفاده نموده است. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1229

به "ترامپ خواهان زندانی شدن هیلاری کلینتون شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ خواهان زندانی شدن هیلاری کلینتون شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید