تست کرونا از فیل ها در هند

به گزارش لیسون، تا به امروز 28 نمونه تست از فیل های تحت مراقبت جمع آوری شده است تا برای عدم عفونت احتمالی کرونایی اطمینان حاصل گردد.

تست کرونا از فیل ها در هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صداوسیما، در هند به منظور مراقبت از فیل ها در برابر کرونا، تست گرفته می گردد. دریافت تست کرونا از فیل ها در هندوستان از آنجا شروع شد که یک شیر به دلیل ابتلا به کرونا تلف شد و آزمایش کرونای 9 شیر دیگر مثبت اعلام شد.

تعداد بازدید : 36

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

تا به امروز، 28 نمونه تست از فیل های تحت مراقبت جمع آوری شده است تا برای عدم عفونت احتمالی کرونایی اطمینان حاصل گردد. نمونه های آزمایشگاهی برای انجام آنالیز ها و تحلیل به یک موسسه تحقیقاتی مخصوص حیوانات هندی ارسال شده است.

به گفته یکی از مسئولان مطلع از وضع فیل ها، همه فیل های تحت مراقبت در سلامت کامل هستند و هیچ علائمی از بیماری در آن ها مشاهده نشده است. بعلاوه، برای حفظ سلامت این فیل ها، مسئولان مراقبت از آن ها واکسینه شده اند تا در برابر بیماری کرونا بطور کامل مقاوم باشند و بیماری به وسیله آن ها به فیل های دیگر منتقل نگردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1683

به "تست کرونا از فیل ها در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونا از فیل ها در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید