توییت بنویسید، عایدی دلاری به جیب بزنید!

به گزارش لیسون، زومیت نوشت: ایلان ماسک می گوید کاربران توییتر ازاین پس می توانند ازطریق فراوری محتوا در این شبکه اجتماعی درآمدزایی نمایند.

توییت بنویسید، عایدی دلاری به جیب بزنید!

ایلان ماسک در جدیدترین نمونه از تغییرات رادیکالی توییتر اعلام نموده است که فراورینمایندگان محتوا ازاین پس می توانند ازطریق محتوایی که فراوری می نمایند، عایدی به جیب بزنند.

از زمان فروش توییتر به ماسک، این شبکه اجتماعی متن محور میزبان تغییرات مهمی شده است تا ضمن مدیریت هزینه ها، به عایدی بیشتری دست پیدا کند. یکی از کارهای مهم ایلان ماسک، اخراج هزاران نفر از نیروهای توییتر و بازطراحی سرویس اشتراکی Twitter Blue بود.

سرویس اشتراکی توییتر دریافت تیک آبی را به پرداخت پول مشروط می نماید. درحالی که جوّ منفی سنگینی علیه این سرویس شکل گرفته است، ایلان ماسک به بلو به عنوان یکی از منابع عایدی اصلی توییتر نگاه می نماید.

به گزارش کوین تلگراف، کاربران توییتر می توانند از تمامی انواع پست هایی که در این شبکه اجتماعی منتشر می نمایند، عایدی کسب نمایند. روش کسب عایدی توییتر قابلیتی به نام Subscriptions است. به لطف Subscriptions می توانید ماهانه مبلغ مشخصی از دنبال نمایندگان دریافت و محتوای اختصاصی برایشان منتشر کنید.

فراورینمایندگان محتوا در توییتر تا زمان کسب 50٬000 دلار عایدی می توانند 97 درصد از پول به دست آمده از این شبکه اجتماعی را نگه دارند؛ پس از عبور از این مرز، سهم فراورینمایندگان محتوا به 80 درصد می رسد. توییتر برای پرداخت پول کاربران سراغ همکاری با سرویس Stripe رفته است.

پول کاربران فقط زمانی به آن ها پرداخت می گردد که اندازه عایدی به حداقل 50 دلار برسد. حتی درصورت تعلیق شدن حساب کاربری، امکان بازگشت پول کاربران برای سرویس Subscriptions وجود ندارد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1402 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2213

به "توییت بنویسید، عایدی دلاری به جیب بزنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییت بنویسید، عایدی دلاری به جیب بزنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید