جان تیتور: مسافر زمان از سال 2036

به گزارش لیسون، سفر به زمان یک موضوع بسیار مورد بحث است، به خصوص در جامعه علمی.

جان تیتور: مسافر زمان از سال 2036

امیرحسین فوقانی- بسیاری از مردم بر این باورند که به همان مقدار که بسیاری از چیزهایی که در فیلم های علمی تخیلی دیده شده است به واقعیت تبدیل می شود، سفر در زمان نیز به واقعیت تبدیل می شود. در طول قرن بیستم، ایده سفر در زمان مورد بحث قرار گرفت زیرا بسیاری از رویدادهای تاریخی کاملاً منطقی نبودند و ایده سفر در زمان بهانه ای آسان به نظر می رسید. از میان بسیاری از داستان های مختلف در طول تاریخ در مورد سفر در زمان، داستان جان تیتور از طریق جامعه آنلاین به عنوان قابل قبول ترین داستان دیده می شود.

بیشتر بخوانید:

عضو تازه نیروی هوایی ایران، جنگنده پیشرفته روسی با چالاکی مثال زدنی / عکس

چرا نباید از نابودی انگل ها خشنود شویم؟

جان تیتور نام مستعاری است که شخصی که از سال 2036 ادعا می کرد مسافر زمان است استفاده می کرد. او در سال های 2000 و 2001 در انجمن های مختلف اینترنتی ظاهر شد و ادعا کرد که با استفاده از یک ماشین زمان ساخته شده در زمان به سال 1975 سفر کرده است. او همچنین ادعا کرد که پس از گذراندن شش ماه در سال 2000 به سال 2036 بازگشته است.

داستان جان تیتور برای اولین بار در نوامبر 2000 در انجمن آنلاین Art Bell منتشر شد. او گفت که او سربازی از آمریکای آینده است که از طریق یک جنگ داخلی ویران شده است. او همچنین ادعا کرد که در سال 1975 برای بازیابی یک کامپیوتر IBM 5100 که به گفته او برای ماموریتش ضروری بود، فرستاده شده است. او سپس چندین ماه را در سال 2000 گذراند و در این مدت با مردم به صورت آنلاین ارتباط برقرار کرد و اطلاعات دقیقی در مورد آینده به آنها ارائه داد.

پیش بینی های تیتور شامل جنگ هسته ای در سال 2015، ظهور نظم تازه جهانی و فروپاشی ایالات متحده بود. او همچنین مدعی شد که سفر در زمان یک اتفاق رایج در آینده است و از آن برای اهداف مختلف از جمله عملیات نظامی و تحقیقات تاریخی استفاده می شود.

علیرغم عدم وجود شواهد ملموس برای حمایت از ادعاهای تیتور، بسیاری از مردم معتقد بودند که او یک مسافر واقعی در زمان است. برخی از پیش بینی های او مانند ظهور نظم تازه جهانی هنوز به حقیقت نپیوسته است و برخی دیگر مانند جنگ هسته ای در سال 2015 نادرست بودن آنها ثابت شده است.

با این حال، برخی از افراد اشاره کرده اند که داستان جان تیتور حاوی ناسازگاری ها و اشتباهاتی است که ادعاهای او را مبنی بر مسافر زمان بودن رد می کند. به عنوان مثال، او ادعا کرد که رایانه IBM 5100 برای مأموریت او ضروری است، اما کارشناسان خاطرنشان کرده اند که رایانه یک دستگاه پیشرفته یا ارزشمند نیست. علاوه بر این، توصیفات تیتور از فناوری سفر در زمان و آینده اغلب مبهم و متناقض بود.

در پایان، واضح است که جان تیتور یک مسافر واقعی نبوده است. داستان او احتمالاً یک اثر تخیلی است که از طریق فردی با تخیل زنده خلق شده است. با این حال، ایده سفر در زمان همچنان تخیل عمومی را به خود جلب می کند و داستان جان تیتور همچنان یک موضوع محبوب بحث در اینترنت است.

منبع: هیستوری آف یستردی

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2170

به "جان تیتور: مسافر زمان از سال 2036" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان تیتور: مسافر زمان از سال 2036"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید