جدیدترین و جذاب ترین مدل موی مردانه

به گزارش لیسون، تغییر در مدل مو یا ریش می تواند تغییرات زیادی در ظاهر مردان ایجاد نموده و جذابیت آن ها را دو چندان کند. در این مقاله بعضی از مدل موی مردانه معرفی شده است.

جدیدترین و جذاب ترین مدل موی مردانه

مدل موی مردانه اسپورت و مد روز

خبرنگاران | سرویس آرایش و زیبایی - مهمترین مشخصه این مدل مو کوتاه کردن دور تا دور سر و بلند رها کردن موی روی سر می باشد. زیبایی این مدل مو به علت سادگی و کوتاهی دور سر و نیز تفاوتی است که بین موی کوتاه و بلند ایجاد می گردد. هرچقدر اختلاف میزان کوتاهی و بلندی مو بیشتر باشد این مدل مو زیبا تر به نظر می رسد. این مدل مو هم برای موهای لخت و صاف و هم برای موهای فر مناسب می باشد.

این مدل مو که معمولا با ریش بلند زیبا تر به نظر می رسد، برای موهای صاف و بلند مناسب است. موهای جلوی سر و کاره ها را به سمت پشت سر کشیده شده و در آن جا بسته می گردد. سایر قسمت های سر و موهایی که در گیره بسته نشده اند را نیز می توان به سلیقه خود آرایش نمود.

این مدل مو که در حقیقت تلفیقی از دو مدل قبلی است یکی از جذاب ترین و جدیدترین مدل مو های مردانه است که هواداران زیادی نیز دارد. البته کشیدن و جمع کردن موها در پشت سر با توجه به کوتاهی موهای طرفین اندکی مشکل خواهد بود، ولی اگر بتوانید درست از عهده آن بر بیایید، ظاهری جذاب و زیبا خواهید داشت.

این مدل مو بیشتر برای افرادی که موهای کوتاه دارند مناسب است. توصیه می گردد که دورتادور سر به گونه ای اصلاح گردد که به صورت بسیار ملایم از کوتاهی به بلندی روی سر برسد.

مدل موی مردانه کلاسیک

این مدل موی مردانه کلاسیک یک مدل بسیار قدیمی است که در دهه های قبل نیز مورد استفاده قرار می گرفته است. ترکیب منظم بودن موها، کوتاهی یکنواخت، و شکیل بودن این مدل موی مردانه بر جذابیت و زیبایی آن می افزاید. موهای روی سر به از یک سمت به سمت دیگر شانه شده و در صورت تمایل می توان فرق سر را نیز با استفاده از ماشین ریش تراش خط انداخت که باعث به روز تر شدن این مدل مو می گردد. این مدل مو برای افرادی که در محیط های اداری و رسمی مشغول هستند بسیار مناسب است.

این مدل مو به طور کلی از یک حجم زیاد مو روی سر، و موهای کوتاه در اطراف سر به وجود می آید. خصوصیت ویژه این مدل آن است که موی روی سر بلند و حجیم باشد، و دارای موج هایی به سمت پشت سر باشد که شکل ظاهری آن جذاب تر گردد. همچنین موهای طرفین سر نیز بایستی به سمت عقب شانه گردد تا با جهت موج روی سر یکنواخت باشد. همچنین پشت سر را می توان هم به صورت کوتاه و هم به صورت دنباله دار اصلاح نمود.

منبع: setare.com
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1449

به "جدیدترین و جذاب ترین مدل موی مردانه" امتیاز دهید

1 کاربر به "جدیدترین و جذاب ترین مدل موی مردانه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین و جذاب ترین مدل موی مردانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید