ظاهر عجیب و غریب ماشین تازه ژاپنی از زیرمجموعه تویوتا ، عکس

به گزارش لیسون، همشهری آنلاین نوشت: برند ژاپنی دایهاتسو تا چند هفته دیگر از خودرویی برقی، کوچک، بامزه و بدون سقف در نمایشگاه Mobility رونمایی می نماید.

ظاهر عجیب و غریب ماشین تازه ژاپنی از زیرمجموعه تویوتا ، عکس

دایهاتسو از یک خودروی سواری بدون سقف رونمایی می نماید که به نظر می رسد برای سفرهای دریایی ساخته شده است. اگر دهه 1980 را به خاطر نمی آورید، باید بدانید که دایهاتسو زیرمجموعه تویوتا است که روی مدل های جمع و جور، به ویژه خودروهای کوچک کلاس kei ژاپن تمرکز دارد.

  • مشاهده سفینه بیگانگان فضایی در نزدیکی زمین!/ عکس

  • برف انبوهی که در مریخ بر خاک نشسته / عکس

در اوایل امسال میلادی، تویوتا، سوزوکی و دایهاتسو برنامه ای را برای همکاری روی پلتفرمی برای نسل بعدی مینی ون های الکتریکی اعلام کردند.

دایهاتسو اوسانپو یک خودروی سواری الکتریکی با ظاهر عجیب و غریب است که اکنون فراوری شده. این نام در زبان ژاپنی به معنای راه رفتن است و بیانگر این ادعای خودروساز است که این وسیله نقلیه به شما امکان می دهد از آرامش هوای آزاد به آرامی یک پیاده روی لذت ببرید.

اگرچه هیچ مشخصاتی از پیشران این خودرو اعلام نشده، اما طول آن را 3395 میلی متر اعلام نموده اند. درواقع شما با یک خودرو کوچک و جمع و جور روبه رو هستید.

دایهاتسو بعلاوه یک شکل مستطیلی با برآمدگی های کوتاه دارد. با این حال، پنجره های بزرگ اجازه می دهد تا نور طبیعی زیادی در کابین وجود داشته باشد.

  • قدیمی ترین ردپای انسان در آمریکا/ اولین انسان چه زمانی به قاره نو رسید؟/ عکس

کانسپت های Uniform Cargo و Uniform Truck از دیگر خودروهای الکتریکی دایهاتسو در نمایشگاه خودرو ژاپن هستند. آنها در اصل یک وسیله نقلیه هستند، با این تفاوت که یکی سقف بلندتری دارد و دیگری بیشتر شبیه یک ون است.

این شرکت این دو مدل را به عنوان خودروهای تجاری جمع و جور معرفی می نماید که دارای قطعات داخلی و خارجی قابل جابه جایی هستند. هر دو نسخه هم 3395 میلی متر طول دارند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 مهر 1402 بروزرسانی: 17 مهر 1402 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2270

به "ظاهر عجیب و غریب ماشین تازه ژاپنی از زیرمجموعه تویوتا ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظاهر عجیب و غریب ماشین تازه ژاپنی از زیرمجموعه تویوتا ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید