حضور 7 بازیکن سرخابی در تیم رویایی لیگ قهرمانان آسیا 2018

به گزارش لیسون، 7 بازیکن تیم های استقلال و پرسپولیس در تیم رویایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 قرار گرفتند.

حضور 7 بازیکن سرخابی در تیم رویایی لیگ قهرمانان آسیا 2018

برای سفر با قیمت تور پوکت در ایام عید همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نتایج نظرسنجی تیم منتخب فصل 2018 را خاطرنشان کرد که در این فهرست اسامی چند بازیکن ایرانی دیده می گردد.

در شرح این مطلب آمده است که لیگ قهرمانان آسیا 2018 پر از مسابقات کلاسیک، لحظه های ماندگار و نمایش های منحصربه فرد بود که پس از آنالیز بازیکنان کلیدی این رقابت ها، تیم رویایی این فصل را مطابق رأی شما هواداران ارائه می دهیم.

در فهرست ارائه شده علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)، وریا غفوری (استقلال)، پدرو میگوئل (السد)، شجاع خلیل زاده (پرسپولیس)، عبدالکریم حسن (السد)، سیامک نعمتی (پرسپولیس)، فرشید اسماعیلی (استقلال)، ژاوی (السد)، علی علیپور (پرسپولیس)، مامه باباتیام (استقلال) و بغداد بونجاح (السد) 11 بازیکنی هستند که تیم منتخب فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا را تشکیل می دهند.

در شرح این تیم رؤیایی آمده است که برای حضور در این تیم بازیکنان زیادی نامزد شدند و اگرچه نظر کارشناسان با هواداران تفاوت زیادی دارد اما این تیم با نظر هواداران فوتبال در قاره کهن انتخاب شده است. تمامی نفرات منتخب این شانس را دارند که در سال های آینده بازی های بهتری نیز ارائه نمایند.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1192

به "حضور 7 بازیکن سرخابی در تیم رویایی لیگ قهرمانان آسیا 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 7 بازیکن سرخابی در تیم رویایی لیگ قهرمانان آسیا 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید