خبرنگاران آمریکای لاتین نخستین مرگ ومیر ناشی از کرونا را ثبت کرد

به گزارش لیسون، تهران- خبرنگاران- وزارت بهداشت آرژانتین اعلام نمود؛ یک مرد شصت و چهار ساله به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد که نخستین مرگ ومیر ناشی از این ویروس در آمریکای لاتین به شمار می آید.

خبرنگاران آمریکای لاتین نخستین مرگ ومیر ناشی از کرونا را ثبت کرد

به گزارش بامداد یکشنبه آسوشیتدپرس، این فرد اهل بوینس آیرس، پایتخت آرژانتین بود و پیش از ابتلا به کرونا به نارسایی کلیوی، دیابت، فشار خون و برونشیت دچار شده بود.

آرژانتین هشت مورد دیگر ابتلا به کرونا را شناسایی نموده است. همچنین شمار دیگری از همسایگان این کشور در آمریکای لاتین گزارش هایی درباره ابتلای افرادی به کرونا منتشر نموده اند.

پرو 6 مورد، پاراگوئه یک مورد و شیلی پنج فرد مبتلا به کرونا را شناسایی نموده اند. برزیل، مکزیک، اکوادور، کلمبیا و کاستاریکا از جمله دیگر کشورهایی هستند که گزارش هایی درباره ابتلای افرادی به کرونا را منتشر نموده اند.

کرونا اواخر سال گذشته میلادی در ووهان مرکز استان هوبی چین شیوع پیدا کرد و تا به امروز به بیش از 90 کشور سرایت نموده است.

سرعت سرایت و تعداد مرگ و میر ناشی از این ویروس در چین کاهش قابل توجهی یافته است اما سرایت آن در کشورهای دیگر از جمله کره جنوبی، ایتالیا، فرانسه، آمریکا و آلمان شدت گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 838

به "خبرنگاران آمریکای لاتین نخستین مرگ ومیر ناشی از کرونا را ثبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمریکای لاتین نخستین مرگ ومیر ناشی از کرونا را ثبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید