خبرنگاران سرمربی: تیم بانوان همیاری هنوز کمتجربه است

به گزارش لیسون، ارومیه- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی گفت: تیم ما جوان و کم تجربه است و برای رسیدن به آمادگی کامل احتیاج به زمان داریم.

خبرنگاران سرمربی: تیم بانوان همیاری هنوز کمتجربه است

پریا خلیل زاده روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: بازی فردا با سپاهان با توجه به اینکه حریف یک تیم حرفه ای و از بازیکنان با کیفیت و سرمربی تیم ملی بهره می برد بازی سختی باشد از اینرو در طول هفته با بررسی کامل تیم حریف، سعی کردیم بتوانیم در بازی فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی گفت: یکی از مسائل تیم ما جوان بودن بازیکنان و کم تجربگی آنهاست بطوریکه بیشتر بازیکنان ما برای اولین بار در لیگ برتر به میدان رفته اند به همین منظور برای رسیدن به مرز آمادگی کامل و رسیدن به شرایط مطلوب احتیاج به زمان داریم.

وی اضافه نمود: شیوع ویروس کرونا و کاهش تعداد بازی های لیگ از 22 بازی به هشت بازی به ضرر بیشتر تیم ها بخصوص تیم ما شده است از طرفی فشردگی برگزاری لیگ نیز مزید بر علت بوده و شرایط تیم ما در مسابقات سخت تر نموده است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان همیاری اضافه نمود: یک مشکل دیگر تیم ما کمبود مهره است زیرا با وجود چند بازیکن مصدوم، مجبور هستیم از آنها در ترکیب استفاده کنیم و بعد از بازی فردا با سپاهان و با توجه انصراف تیم استقلال خوزستان و استراحت ما در هفته پایانی دور رفت، مصدومان تیم به فیزیوتراپی رفته تا به آمادگی کامل برسند.

خلیل زاده گفت: در خصوص تیم همیاری باید واقع بین بود زیرا تمام کوشش ما رسیدن بازیکنان به بهترین شرایط و آمادگی حضور 90 دقیقه ای در بازی ها و آماده شدن برای فصول آینده است.

وی با اشاره به نداشتن بازیکن مبتلا به کرونایی در تیم همیاری گفت: بعد از بازی فردا تا نخستین بازی دور برگشت، بازیکنان در ارومیه و تمرینات حضور خواهند داشت تا با تمرینات فشرده بتوانیم در دور برگشت عملکردی بسیار بهتر نسبت به دور رفت به نمایش بگذاریم.

تیم همیاری آذربایجان غربی فردا، آدینه در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان در ارومیه میزبان سپاهان اصفهان مدعی قهرمانی خواهد بود که قضاوت این ملاقات را درنا قهرمانی برعهده دارد.

تیم همیاری آذربایجان غربی در لیگ برتر فوتبال بانوان در رده پنجم (آخر) گروه یک قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1356

به "خبرنگاران سرمربی: تیم بانوان همیاری هنوز کمتجربه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی: تیم بانوان همیاری هنوز کمتجربه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید