خراسان رضوی، برترین هیات بدنسازی و پرورش اندام کشور

به گزارش لیسون، خبرنگاران/خراسان رضوی در رتبه بندی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، هیات خراسان رضوی پیروز شد بالاتر از سایر استان ها به عنوان برترین هیات کشوری انتخاب شود.

خراسان رضوی، برترین هیات بدنسازی و پرورش اندام کشور

با ما همراه باشید و درباره سفر به ترکیه بیشتر بدانید.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در راستای ارزیابی عملکرد و بررسی فعالیت های استان ها اقدام به رتبه بندی هیات های بدنسازی و پرورش اندام استانی در سطح کشور کرده است. بر این اساس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بیان نمود طبق نتایج شاخص های ارزیابی شده در سال 1399 با کسب 675 امتیاز در گروه A استان خراسان رضوی پیروز به کسب رتبه اول در کشور شد.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در سنجش عملکرد استان ها مولفه هایی مانند حضور در مسابقات و لیگ های کشوری، میزبانی و برگزاری مسابقات استانی و ملی، دوره های داوری و مربیگری، مدال آوری و عضویت در تیم های ملی، تعاملات اداری و اجرایی، شفافیت در منابع مالی و توسعه درآمد، برگزاری مجامع و جشنواره های فرهنگی، توسعه رشته های تحت پوشش و افزایش ورزشکاران سازمان یافته را در نظر داشته است و هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی با کسب حداکثر امتیاز در این موارد به رتبه برترین هیات کشور دست یافته است.

لازم به ذکر است هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در حالی پیروز به کسب این عنوان شده که محدودیت های کرونایی موانع زیادی بر سر اجرای برنامه ها و فعالیت های ایجاد کرده بود اما هیات خراسان رضوی که در آخرین رده بندی اعلام شده طی سالیان گذشته در جایگاه سیزدهم قرار داشت حالا با سیری صعودی بر بام کشور کشور ایستاده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1662

به "خراسان رضوی، برترین هیات بدنسازی و پرورش اندام کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان رضوی، برترین هیات بدنسازی و پرورش اندام کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید