خلیل زاده: نگفته ام 10 میلیارد به من پول بدهید، بازیکنی که پول نداشته باشد، نمی تواند بماند

به گزارش لیسون، مدافع پرسپولیس گفت: 40 درصد پول گرفته ایم؛ در صورتی که سه سال قهرمان شده ایم. پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیاست و نباید بازیکنان دغدغه اقتصادی داشته باشند.

خلیل زاده: نگفته ام 10 میلیارد به من پول بدهید، بازیکنی که پول نداشته باشد، نمی تواند بماند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شجاع خلیل زاده در خصوص مسائل اقتصادی با پرسپولیس گفت: این موضوع خیلی مهم است که باشگاه ها به قراردادی که می بندند تا لحظه آخر پایبند باشند و پول بازیکن را پرداخت نمایند. به جز دو سه باشگاه، دیگر تیم ها این موضوع را رعایت نمی نمایند. در ایران پول نمی دهند و بازیکن را مقابل طرفدار قرار می دهند اما بازیکن خارجی راحت پولش و سودش را می گیرد.

وی در خصوص بدهی گذشته اش مطرح کرد: 40 درصد پول گرفته ایم؛ در صورتی که سه سال قهرمان شده ایم. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست و نباید بازیکنان دغدغه اقتصادی داشته باشند. بیشتر بازیکنانی که تیم را رها می نمایند و می فرایند، به خاطر مسائل اقتصادی است.

بازیکن پرسپولیس در گفت وگو با رادیو تهران اضافه نمود: بازیکنان خوب خارجی به ایران نمی آیند چون در کشورهای عربی پول خوبی می گیرند. بازیکنان خارجی که به ایران می آیند، به خاطر زد و بندی است که وجود دارد. باید سازمان های بازرسی به این مسئله ورود نمایند. استقلال و پرسپولیس نباید مسائل این چنینی داشته باشند.

خلیل زاده در خصوص ترک پرسپولیس در فصل آینده گفت: نگفته ام 10 میلیارد به من پول بدهید. قرارداد من زیر 2 میلیارد است ولی پولم را بدهید و بیشتر هم نمی خواهم. من هم زندگی دارم و شاید دو سال دیگر مصدوم شوم و نتوانم فوتبال را ادامه دهم. طرفداران می گویند بمان. با این شرایط نمی گردد ماند. پیشنهاداتی دارم و بهترین را پارسال داشتم. تمام بازیکنان پرسپولیس چون قهرمان می شوند، بهترین پیشنهادات را دارند.

مدافع تیم پرسپولیس در خصوص مذاکره با مدیرعامل باشگاه گفت: هنوز با رسول پناه صحبت نکرده ایم. به خاطر مسائل اقتصادی و شکایت بازیکنان خارجی، فرصت مذاکره پیش نیامده است. امیدوارم در دو هفته آینده مسائل حل گردد.

خلیل زاده در رابطه با صحبتی که در خصوص رفتن داشته است، توضیح داد: من را تا زمانی که بخواهند، می مانم. زمانی که نخواهند، یعنی پولم را ندهند، بازیکن مجبور می گردد برود. بازیکنی که پول نداشته باشد، نمی تواند بماند. با من تسویه حساب نمایند، می مانم.

وی در خصوص صحبت های علی کریمی با آرات (فوتبالیست نونهال) گفت: فوتبالیستی با این سن و سال نباید در صفحات مجازی باشد. ما دوست داریم در رئال و بارسلونا بازی کند. نظر علی کریمی هم همین است. او گفته تمرکزش را روی فوتبال بگذارد. نباید هر روز از او فیلم و عکس در اینستاگرام منتشر گردد. امیدوارم پدرش این حرف ها را بشنود و وارد این بازی ها نگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 955

به "خلیل زاده: نگفته ام 10 میلیارد به من پول بدهید، بازیکنی که پول نداشته باشد، نمی تواند بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: نگفته ام 10 میلیارد به من پول بدهید، بازیکنی که پول نداشته باشد، نمی تواند بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید