خودروی برقی مرسدس وارد بازار می گردد

به گزارش لیسون، خودروی تمام الکتریکی مرسدس که قرار بود اوایل سال 2020 وارد بازار گردد با تأخیر روبرو شده و زودتر از سال 2021 عرضه نمی گردد.

خودروی برقی مرسدس وارد بازار می گردد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، خودروی تمام الکتریکی مرسدس که قرار بود اوایل سال 2020 وارد بازار گردد با تأخیر روبرو شده و زودتر از سال 2021 عرضه نمی گردد.

SUV تمام برقی مرسدس EQC در ابتدا قرار بود در اوایل سال 2020 وارد ایالات متحده آمریکا گردد و در تازه ترین اخبار تاریخ آن حداقل با چندماه تأخیر روبرو شده است.

این خودرو یکی از اولین خودروهای تمام الکتریکی مرسدس بنز است که رقابت با تسلا ایکس را هدف قرار داده است؛ البته این خودرو رقیب اصلی جگوار آی پیس خودرو سال 2019 اروپا هم محسوب می گردد.

در ابتدا مرسدس روی تقاضای رو به رشد اروپا تمرکز خواهد نمود و پس از آن نسبت به صادرات محصول خود اقدامات ویژه تری را لحاظ می نماید.

انتظار می رود که مدل پایه EQC با 67.900 دلار آغاز گردد؛ کمتر از 74،800 دلار آئودی E-Tron و 84.990 دلار مدل X تسلا؛ این هر دو مدل در حال حاضر در بازار به فروش می رسند. به تاخیر انداختن فروش EQC در ایالات متحده احتمالاً فروش قابل توجهی از مرسدس در پی خواهد داشت.

این اتومبیل دارای دو موتور الکتریکی در محور جلو و عقب است و نیرو را به هر چهار چرخ خودرو به صورت هوشمند انتقال می دهد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 662

به "خودروی برقی مرسدس وارد بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی برقی مرسدس وارد بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید