خوردن یک گل از هنگ کنگ نگران کننده است، بحرین حاشیه درست می نماید

به گزارش لیسون، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران فوتبال ایران در پنجمین ملاقات خود در انتخابی جام جهانی پنجشنبه شب برابر هنگ کنگ به رجحان 3 بر یک رسید تا خود را آماده ملاقات حساس روز دوشنبه آینده برابر بحرین کند.

خوردن یک گل از هنگ کنگ نگران کننده است، بحرین حاشیه درست می نماید

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

پرویز مظلومی در خصوص این ملاقات گفت: این پیروزی برای فوتبال ایران قابل پیش بینی بود و تیم ملی توانست برابر حریفی که بیشتر به دفاع می کرد به پیروزی دست پیدا کند که سه امتیاز آن ارزش زیادی دارد.

وی در خصوص گلی که تیم ملی ایران برابر هنگ کنگ دریافت کرد گفت: وقتی تیمی در طول 90 دقیقه یک موقعیت به دست می آورد و از همان موقعیت به گل می رسد باید نگران خط دفاعی بود. بازیکنان ما آنقدر تیم را دست کم گرفتند که از این تیم گل خوردند.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: این اتفاق اگر در ملاقاتهای حساس برابر عراق و بحرین تکرار گردد آسیب زیادی به تیم ملی ایران خواهد زد. کادر فنی و بازیکنان باید مراقب این موضوع باشند.

مظلومی در خصوص ملاقات روز دوشنبه برابر بحرین نیز گفت: تیم ملی ایران از هم اکنون باید تمرکزش روی ملاقات با بحرین باشد و به دنبال ایجاد مسائل حاشیه ای نباشد. نباید از الان به این فکر کرد که داور چه کسی و چه می گردد . بازیکنان و کادر فنی تیم ملی باید تمرکز خودشان را روی بازی با بحرین بگذارند. قطعا این تیم می خواهد برای تیم ملی ایران حاشیه درست کند چون می داند در زمین حریف ما نمی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1635

به "خوردن یک گل از هنگ کنگ نگران کننده است، بحرین حاشیه درست می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوردن یک گل از هنگ کنگ نگران کننده است، بحرین حاشیه درست می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید