در حال حاضر 9 اقامتگاه بومگردی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

به گزارش لیسون، ایسنا/ براساس خبرهای واصله، در حال حاضر 9 اقامتگاه بومگردی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

در حال حاضر 9 اقامتگاه بومگردی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

فرشید کرمی با بیان اینکه ظرفیت اقامت این تعداد بومگردی استان 200 نفر شب اقامت است، اضافه کرد: رزرو اقامت در بومگردی های استان کهگیلویه و بویراحمد به وسیله مالکان و بصورت سنتی و مدرن انجام می گردد.

وی اظهار کرد: رویکرد استان کهگیلویه و بویراحمد جهانگردی عشایری است و متقاضیان و سرمایه گذاران جهانگردی عشایری را حمایت می کنیم.

معاون جهانگردی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با هدف متوازن سازی و توزیع جهانگردی به منظور برخورداری جوامع محلی از اقتصاد جهانگرد، جهانگردان را به سمت روستا و منطقه ها عشایری سوق دهیم.

کرمی توضیح داد: از متقاضیان سرمایه گذاری در زمینه جهانگردی روستایی و عشایری در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد استقبال می کنیم.

وی ادامه داد: بیشتر روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد مستعد ایجاد بومگردی هستند اما متقاضی نیست که احتیاج به تغییر نگاه و نگرش در این زمینه هستیم.

معاون جهانگردی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: به متقاضیان بومگردی تسهیلات اشتغال روستایی مقرون به صرفه قیمت پرداخت می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 14 خرداد 1402 بروزرسانی: 14 خرداد 1402 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2228

به "در حال حاضر 9 اقامتگاه بومگردی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در حال حاضر 9 اقامتگاه بومگردی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید