دنبال هتل های 4 ستاره کیش هستید؟ این نوشته را بخوانید

به گزارش لیسون، هتل های 4 ستاره کیش معمولا امکاناتی در حد هتل های 5 ستاره جزیره آب و آفتاب دارند. بیشترشان به دریا و مراکز خرید نزدیکند و خود هتل ها هم با داشتن ساختمان هایی سفید و مجلل، جزو هتل های لوکس کیش محسوب می شوند.

دنبال هتل های 4 ستاره کیش هستید؟ این نوشته را بخوانید

هتل سورینت صدف

هتل سورینت صدف، یکی از هتل های سفید جزیره، در سال 1381 ساخته و در سال 1392 بازسازی شده و دکور و شکل و شمایل جدیدی پیدا نموده است.

از ویژگی های هتل سورینت اینهاست: در نزدیکی این هتل مرکز خرید ونوس و مرکز خرید مروارید واقع شده. سه رستوران کوه نور، دلفین و رستوران مادربزرگ که غذاهای سنتی ایرانی طبخ می نماید و چندین کافی شاپ از امکانات هتل سورینت است. اگر دلتان بخواهد میتوانید در فضای سبز هتل گشتی بزنید و اگر نه، می توانید با گشت رایگان دور جزیره و سرویس رایگان به جاهایی مثل بازار بروید. ساحل نیز با شما 15 دقیقه پیاده فاصله دارد. مسافران در خصوص این هتل چه می گویند؟ پذیرایی گرم و صبحانه های این هتل مورد رضایت مسافرانش بوده. قیمت مناسب ترین اتاق هتل سورینت صدف 350 هزار تومان است. برای تماشا قیمت سایر اتاق ها این صفحه را ببینید.

هتل سورینت مریم

هتل سورینت مریم برای اقامت دو گروه از مسافران مناسب است، چه آنهایی که برای سرگرمی و به عشق در ساحل بودن به کیش سفر نموده اند و چه آنهایی که دلشان می خواهد حسابی مراکز خرید جزیره را برگردند. هتل سورینت مریم نزدیک بازار مروارید که بازار چینی ها هم در نزدیکش واقع شده، قرار گرفته. پردیس 1 و 2، مرکز تجاری و هایپرمارکت کیش، بازار زیتون و سارینا هم تا آن راهی ندارد. دلتان می خواهد گشتی هم در پارک بزرگ شهر بزنید یا غروب ها را در اسکله سرگرمیی سپری کنید؟ 15 دقیقه پیاده می روید تا به هرکدام از آنها برسید.

معماری هتل یادآور معماری باروک اروپاست. در رستوران هتل غذاهای ایرانی و فرنگی سرو میگردد و استخر، سالن ماساژ و بیلیارد می تواند برایتان هیجان انگیز باشد. قیمت مناسب ترین سویئت هتل سورینت مریم 630 هزار تومان است.

هتل فلامینگو

وقتی در کیش هستید دلتان می خواهد بیشتر وقتتان را در ساحل باشید یا همینکه از هتل بیرون آمدید با پنج دقیقه پیاده روی به ساحل برسید؟ اگر جوابتان مثبت است و قصد اقامت در یکی از هتل های چهارستاره کیش را دارید، هتل فلامینگو می تواند یکی از انتخاب هایتان باشد. ساختمان اصلی هتل در سال 1385 ساخته شده و ساخت ویلاهای محوطه نزدیک به بیست سال زمان برده است. تعجب کردید نه؟

این ویلاها مثل ساختمان هتل در محوطه سرسبز هتل قرار گرفته اند و همین که از اتاقتان بیرون بیایید با آلاچیق ها و آبنماهایی روبرو می شوید. اما خوبی های دیگر این هتل. هتل فلامینگو به دو مرکز خرید ونوس و زیتون و اسکله سرگرمیی جزیره خیلی نزدیک است. رستوران هتل غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را طبخ می نماید و سرویس مرکز شهر هم کار مهمانان هتل را راحت تر نموده. قیمت مناسب ترین اتاق هتل فلامینگو 310 هزار تومان است.

هتل گامبرون

مثل بیشتر هتل های کیش، هتل گامبرون هم هتلی سفیدرنگ، چند طبقه و لوکس محسوب می گردد. هتل گامبرون یکی از نوسازترین هاست چون در سال 1395 افتتاح شده. گامبرون که به معنی خرچنگ است، دو ساختمان مجزا از هم دارد. اتاق هایش بزرگ و دلباز است و از پنجره برخی هایشان می گردد دریا را هم دید.

اگر قصد خرید داشته باشید، دو مرکز خرید مریم و ونوس در نزدیکی اش قرار دارند. خود هتل، استخر، سونا و جکوزی دارد ولی اگر بخواهید وقت کمی را در هتل صرف کنید، قایق سواری و جت اسکی مخصوص هتل شاید بتواند کاری کند که بهتان خوش بگذرد. قیمت مناسب ترین اتاق این هتل 200 هزار تومان است. برای تماشا قیمت بقیه اتاق ها این صفحه را ببینید.

دیگر هتل های 4 ستاره کیش

هتل آرامیس. قیمت مناسب ترین اتاق این هتل 280 هزار تومان است.

هتل شایلی. قیمت مناسب ترین اتاق این هتل 307 هزار تومان است.

هتل هلیا. قیمت مناسب ترین اتاق این هتل 250 هزار تومان است.

هتل آریان. قیمت مناسب ترین اتاق این هتل 380 هزار تومان است.

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1917

به "دنبال هتل های 4 ستاره کیش هستید؟ این نوشته را بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنبال هتل های 4 ستاره کیش هستید؟ این نوشته را بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید