دومین نشست کارگروه مبارزه با تروریسم روسیه و مصر مه جاری برگزار می گردد

به گزارش لیسون، سفیر مصر در مسکو بیان کرد، قرار است جلسه دوم کارگروه مشترک مصر و روسیه ویژه مبارزه با تروریسم ماه مه جاری برگزار گردد.

دومین نشست کارگروه مبارزه با تروریسم روسیه و مصر مه جاری برگزار می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، ایهاب نصر، سفیر مصر در مسکو طی مصاحبه ای مطبوعاتی اظهار کرد: در اکتبر 2018 توافق مشارکت استراتژیک به امضا رسید که یکی از بندهای آن درباره تشکیل کارگروه مشترک مصر-روسیه ویژه مبارزه با تروریسم بود، نشست اول این کارگروه سال 2019 در مسکو برگزار گردید و اکنون امیدوار هستیم نشست دوم آن در ماه جاری میلادی برگزار گردد.

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه آوریل گذشته ضمن تاکید بر اینکه اقدام مشترک در چارچوب این سازوکار نقش به سزایی در تقویت همکاری های دو کشور در زمینه مبارزه با تروریسم خواهد داشت، اعلام نموده بود: برنامه ریزی شده نشست کارگروه مشترک در اسرع وقت در قاهره برگزار گردد.

17 اکتبر 2018 در جریان سفر عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور مصر به روسیه و ملاقات با ولادیمیر پوتین، همتای روسی اش، دو طرف در شهر سوچی توافق مشارکت جامع و همکاری استراتژیک را امضا کردند و قرار شد این سند 10 ژانویه 2021 وارد فاز اجرایی گردد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1606

به "دومین نشست کارگروه مبارزه با تروریسم روسیه و مصر مه جاری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین نشست کارگروه مبارزه با تروریسم روسیه و مصر مه جاری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید