رویکرد لندن در قبال مسکو همچنان خصمانه است

به گزارش لیسون، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، سفیر روسیه در لندن طی سخنانی با گلایه در مورد رویکرد دولت انگلیس در قبال مسکو، گفت که این رویکرد همچنان طی سالهای اخیر تغییری نکرده و به صورت خصمانه باقی مانده است.

رویکرد لندن در قبال مسکو همچنان خصمانه است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس این گزارش، وی که این سخنان را در مصاحبه با شبکه خبر 24 روسیه مطرح می کرد، در پاسخ به میزان امیدواری به ایجاد تغییر در سیاست های لندن در قبال مسکو گفت: عقیده من این است که ظاهراً تصمیم گیری در مورد ادامه نگاه خصومت آمیز لندن به مسکو در سطوح بالای دولت انگلیس گرفته شده، آن هم خصومتی بی اندازه و روبرو ای شدید - و در مورد دلیل این خصومت هم باید گفت که همگی بر پایه اتهاماتی بی اساس هستند.

به گفته سفیر روسیه در انگلیس، سیاست خارجی لندن پس از برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) کاملاً دچار چرخش حداکثری به سمت آمریکا شده است. ولی انگلیس هنوز فرصت این را پیدا نکرده که خود را با فضای جدید ایجاد شده در واشنگتن در مورد خروج از تنش با مسکو وفق دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1572

به "رویکرد لندن در قبال مسکو همچنان خصمانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویکرد لندن در قبال مسکو همچنان خصمانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید