دیاباته: طرفداران استقلال فوق العاده هستند، با انتقال به پرسپولیس مسئله ای ندارم

به گزارش لیسون، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط خود توضیحاتی را بیان نمود.

دیاباته: طرفداران استقلال فوق العاده هستند، با انتقال به پرسپولیس مسئله ای ندارم

به گزارش خبرنگار ، شیخ دیاباته بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط خود گفت: من از استقلال جدا شدم، به قطر آمدم و در الغرافه قرارداد امضا کردم. از همه ایرانی ها تشکر می کنم. استقلالی ها محبت زیادی به من کردند. دلم برای محله ام، اکباتان و استادیوم آزادی تنگ شده است.

او در خصوص شرایط جدایی خود از استقلال توضیح داد: زمانی که به ایران آمدم، قرارداد 2 ساله با آبی پوشان امضا کردم. تا انتها قراردادم در این تیم باقی ماندم. اگر پیشنهاد تمدید داده می شد به لطف طرفداران استقلال می پذیرفتم. مجبور بودم که جدا شوم، چون قراردادم تمام شده بود. طرفداران استقلال فوق العاده بودند و من را حمایت می کردند. امیدوارم مدیران استقلال کاری نمایند تا باشگاه ساختارمند گردد. باید افرادی مدیر استقلال شوند که استقلالی باشند و به طرفداران فکر نمایند. طرفداران سرمایه های اصلی هر باشگاهی هستند. آن ها انگیزه یک تیم هستند. اگر افرادی باشند که استقلال را دوست نداشته باشند، نمی توانند کمکی به باشگاه و طرفداران نمایند.

دیاباته در خصوص سطح مربیانی که با آن ها کار نموده است، گفت: استراماچونی یک مربی فوق العاده است. او مانند پدرم بود. از همه مربیانی که با آن ها در استقلال کار کردم، تشکر می کنم. برای آن ها احترام زیادی قائل هستم. فرهاد مجیدی مثل برادر بزرگترم است. محمود فکری هم که مدتی با هم مشکل داشتیم، قلب مهربانی دارد. معتقدم برای سنجیدن سطح مربیان، باید به نتایج آن ها نگاه کرد. بازیکنان استقلال هم از نظر فنی و انسانی، فوق العاده بودند.

مهاجم سابق استقلال در ادامه بیان نمود: اگر از تیم های ایرانی حتی پرسپولیس پیشنهاد داشته باشم، قبول می کنم زیرا بازیکن حرفه ای هستم نه یک طرفدار.

او در خصوص مهدی قایدی گفت: برای مهدی قایدی راضی هستم و باعث افتخارم است که یک بازیکن ایرانی بدرخشد.

دیاباته در انتها گفت: از اینکه کفش طلا را به من ندادند، قلبم به درد آمد. علی رغم کوشش طرفداران، مدیران استقلال در این مورد هیچ کوششی نکردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1775

به "دیاباته: طرفداران استقلال فوق العاده هستند، با انتقال به پرسپولیس مسئله ای ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیاباته: طرفداران استقلال فوق العاده هستند، با انتقال به پرسپولیس مسئله ای ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید