رعدی: انگیزه بالای فوتسالیست ها، عامل موفقیت شان بود

به گزارش لیسون، رضا رعدی با بیان اینکه انگیزه بالای بازیکنان فوتسال از عوامل موفقیت آنها در رقابت های جهانی بود، گفت: باید با یک برنامه ریزی منسجم، این موفقیت را حفظ کنیم.

رعدی: انگیزه بالای فوتسالیست ها، عامل موفقیت شان بود

رضا رعدی، سرمربی تیم شهروند ساری و از مدرسان فوتسال در گفت وگو با خبرنگاران، درباره دلایل پیروزیت تیم ملی در تنها 2 دوره از جام های دنیای علی رغم در اختیار داشتن بازیکنان و مربیان سطح بالا، گقت: به طور کل فوتسال به شکلی است که هر تیمی شانس همراهش باشد می تواند از زمین بازی پیروز بیرون بیاید. ما باید آنالیز کنیم که چه چیزی داریم و براساس داشته هایمان کار کنیم. نباید اینطور فکر کنیم که ما خیلی خوبیم و بقیه هیچی نیستند. برای قهرمان شدن یکسری فاکتورهای سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارد.

رعدی با بیان اینکه در رقابت ها چیزی که سرنوشت ساز است، انگیزه تیم هاست، افزود: تنها بحث مربی و بازیکن نیست. شما دیدید که برزیل، اسپانیا و ایتالیا از گردونه رقابت ها کنار رفتند. آیا آنها مربی و بازیکن خوب در اختیار نداشتند؟ تیم هایی که دارای انگیزه بالاتری هستند می توانند در رقابت ها پیروز باشند. تیم ما بسیار انگیزه بالایی داشت و دیدید که تیم ما همواره در نیمه دوم خوب کار می کرد. فاکتور های دیگری هم برای قهرمان شدن وجود دارد که اگر قرار باشد بیان گردد به یک طومار تبدیل می گردد.

وی در ادامه دریاره مسائل موجود در کمیته فوتسال بیان نمود: کمیته فوتسال از دید من و شما شاید مشکل داشته باشه و اگر مسئله ای هم باشد، باید از کسانی که در راس کار هستند سوال پرسیده گردد. به هر حال فوتسال کار خودش را انجام میدهد و با حضور یک فرد که برنامه ای هم نداشته باشه فوتسال تغییری نمی نماید.

سرمربی تیم شهروند ساری با تاکید بر اینکه پست ریاست کمیته فوتسال شکل مسئولیتی دارد، ادامه داد: وقتی آقای ایکس این پست را در اختیار می گیرد، باید تمام اتفاقات فوتسال را برعهده گرفته و جوابگو باشد. در نتیجه وقتی یک مجموعه برنامه ریزی می نماید، مهم اجرای آن برنامه هاست و دیگر مهم نیست چه کسی در راس کار است.

رعدی درباره موانع تبدیل شدن فوتسال به یک نایب رئیسی مستقل، گفت: الان چند سالی است که فوتسالی ها این موضوع را پیشنهاد نموده اند. منتهی خود فدراسیون فوتبال یکسری اساس نامه ها دارد که یک جاهایی می تواند امتیاز دهد و یک جاهایی نمی تواند. در اساس نامه فدراسیون برای نایب رئیسی فوتسال اصلا چیزی وجود ندارد، چون فوتبال ساحلی هم قسمتی از فوتسال است و اگر فوتسال مستقل گردد، فوتبال ساحلی هم می گوید که ما هم باید مستقل شویم. الان هم اوضاع بد نیست، فدراسیون امتیازاتی که باید را به فوتسال داده است ولی باید امکانات بیشتری داده گردد.

سرمربی تیم شهروند ساری با تاکید بر اینکه باید با برنامه ریزی منسجم، این صندلی دنیای را حفظ کنیم، افزود: برای برنامه ریزی باید از کارشناسان یاری بگیرند و یک برنامه منسجم طراحی نمایند وگرنه مثل 24 سال پیش بعد از اینکه ما جزو چهار تیم برتر دنیا شدیم باید 24 سال صبر کنیم تا دوباره به جمع 4 تیم برتر برسیم. این کار باید از همین امروز انجام گردد و از فردا دیر است. در غیر اینصورت دوباره به شرایط قبلی مان برمی گردیم.

وی درباره مسائل البسه تیم ملی در مسابقات دنیای اظهار کرد: در بحث البسه، کمیته فوتسال یا فدراسیون فوتبال با یک مجموعه قرارداد بسته بود ولی آن اسپانسر به قوانین فیفا درباره استانداردهای تبلیغات روی لباس تیم بی اعتنایی کرد. نتیجه این شد که ما با مشکل لباس روبرو شدیم.

این مدرس فوتسال درباره تمهیدات فدراسیون برای برطرف این مشکل بیان نمود: من شنیده ام که آقای تاج لباس و وسایل برند آدیداس را به همراه خود به کلمبیا برده بوده ولی چون فدراسیون از قبل به فیفا اعلام نموده که با جیووا در این رقابت ها شرکت میکند، نمیتوانست با برند دیگری در این رقابت ها حضور پیدا کند.

رعدی افزود: البته اینکه تعداد البسه برای بازی های ما کم بوده مسئله درستی است و قاعدتا باید برای هر بازی یک دست لباس در نظر میگرفتند. اینکه چرا این مشکل پیش آمده، باید آقایان بیایند و دلایل آن را به سمع و نظر اهالی فوتسال برسانند. باید به این مسائل واقع بینانه نگاه کنیم شاید مسئله ای باشد که ما از آن خبر نداشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 684

به "رعدی: انگیزه بالای فوتسالیست ها، عامل موفقیت شان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رعدی: انگیزه بالای فوتسالیست ها، عامل موفقیت شان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید