سانچس: برای ارائه بهترین بازی مقابل کره جنوبی کوشش می کنیم، عفیف: وعده پیروزی می دهیم

به گزارش لیسون، سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر خاطرنشان کرد تیمش در بازی فردا برابر کره جنوبی به دنبال بهترین عملکرد است.

سانچس: برای ارائه بهترین بازی مقابل کره جنوبی کوشش می کنیم، عفیف: وعده پیروزی می دهیم

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال قطر و کره جنوبی از ساعت 16:30 فردا (آدینه - 5 بهمن) در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف هم می روند.

فلیکس سانچس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر کره جنوبی گفت: می دانیم که فردا با یک چالش بزرگ در جام ملت های آسیا روبرو هستیم و باید برابر کره جنوبی به عنوان یکی از نامزدهای قهرمانی این رقابت ها به میدان برویم.

وی با اشاره به غیبت بعضی از بازیکنان قطر در بازی برابر کره جنوبی گفت: دلتنگ آنها خواهیم شد اما اطمینان دارم که بازیکنان قطر می توانند غیبت بعضی ها را جبران نمایند. به جام ملت های آسیا آمدیم تا توانمندی خود را برای رقابت با تیم های بزرگ اثبات کنیم. در جام ملت های آسیا قدم به قدم پیشروی کردیم و کوشش می کنیم در بازی سخت فردا با کره جنوبی نیز بهترین عملکرد را داشته باشیم. قطر به مرحله مهمی از رقابت ها رسیده و بازیکنانم هیچ گونه فشار منفی احساس نمی نمایند.

علی عفیف، بازیکن تیم ملی فوتبال قطر نیز در این نشست خبری گفت: برابر تیم قدرتمندی قرار می گیریم که بازیکنانش در لیگ های اروپایی بازی می نمایند. از هیجان و اعتماد به نفس کافی به توانمندی های خودمان برای پیروزی برابر کره جنوبی برخوردار هستیم.

او ادامه داد: امیدواری زیادی داریم تاریخ جدیدی برای فوتبال قطر با رسیدن به نیمه نهایی جام ملت های آسیا به ثبت رسانیم. به طرفداران وعده پیروزی در بازی فردا را می دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 140

به "سانچس: برای ارائه بهترین بازی مقابل کره جنوبی کوشش می کنیم، عفیف: وعده پیروزی می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانچس: برای ارائه بهترین بازی مقابل کره جنوبی کوشش می کنیم، عفیف: وعده پیروزی می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید