سه نامزد نهایی بهترین بازیکن آسیا به ادعای روزنامه عربستانی

به گزارش لیسون، روزنامه عربستانی مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا سه گزینه نهایی برای کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا در سال 2017 را اظهار داشت و در بین آنها بازیکنی از ایران وجود ندارد.

سه نامزد نهایی بهترین بازیکن آسیا به ادعای روزنامه عربستانی

به گزارش خبرنگاران، مهدی طارمی در سال 2017 عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. او با پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد و سهم به سزایی در صعود ایران به جام جهانی داشت.

پیش بینی می شد که طارمی در بین گزینه های نهایی انتخاب بهترین بازیکن آسیا در سال 2017 قرار بگیرد اما روزنامه العاجل عربستان از سه گزینه نهایی برای کسب انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا سخن به میان آورد که طبق ادعای این روزنامه نه از طارمی و نه از هیچ بازیکن ایرانی دیگری نامی به چشم نمی خورد.

این روزنامه سعودی نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا سه بازیکن به نام های عمر خربین از الهلال، عمر عبدالرحمان از العین امارات و وو لی از گوانجو را به عنوان سه نامزد نهایی انتخاب برای بهترین بازیکن آسیا در سال 2017 معرفی نموده است که رقابت بین عبدالرحمان و خربین خواهد بود.

عمر عبدالرحمان در سال 2015 هم جزو گزینه های نهایی بود که در نهایت احمد خلیل این جایزه را به دست آورد اما در فصل قبل این بازیکن اماراتی توانست عنوان بهترین بازیکن آسیا را به دست آورد چرا که بیشترین نقش را در صعود العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 364

به "سه نامزد نهایی بهترین بازیکن آسیا به ادعای روزنامه عربستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه نامزد نهایی بهترین بازیکن آسیا به ادعای روزنامه عربستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید