شهربازی فرانسه : آشنایی با 9 پارک و شهربازی در فرانسه

به گزارش لیسون، در این مقاله شهربازی های فرانسه را معرفی خواهیم کرد .

شهربازی فرانسه : آشنایی با 9 پارک و شهربازی در فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

معرفی شهربازی های فرانسه

همه ما دوست داریم تا در تعطیلات به مکانی سرگرم نماینده برویم تا بتوانیم تعطیلات خوشی را در آن بگذرانیم.

یک شهربازی یا پارک سرگرم نماینده با وسایل بازی هیجان انگیز می تواند انتخاب مناسبی برای گذراندن تعطیلات باشد.

به همین علت ما در این مقاله از قصد داریم تا درباره پارک ها و شهربازی های فرانسه با شما صحبت کنیم.

فرانسه یکی از غنی ترین کشورها از لحاظ داشتن پارک ها و شهربازی های شگفت انگیز است و شهربازی های عظیمی مانند دیزنی لند شهربازی معروف پاریس ، پارک فیوچراسکوپ و یا پارک پی د فو که در سال 2012 به عنوان بهترین پارک دنیا انتخاب شد را در خود دارد.

این پارک ها به قدری عظیم هستند که شما برای گشتن همه جای آن ها باید یک روز کامل را صرف کنید. در ادامه قصد داریم تا 9 پارک و شهربازی فرانسه را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

پارک دیزنی لند از شهربازی های فرانسه

پارک دیزنی لند فرانسه : شاید کمتر کسی باشد که اسم این پارک هیجان آور به گوشش نخورده باشد. این پارک و شهربازی معروف پاریس که تنها پارک شرکت والت دیزنی در کل اروپاست، تقریبا مساحتی به اندازه یک پنجم پاریس دارد و دارای انواع مختلفی از وسایل بازی است که هریک از اعضای خانواده می توانند بازی مورد علاقه خود را بین آن ها پیدا نمایند. اگر به این شهربازی معروف پاریس رفتید بازی هایی مثل کوه فضایی و دزدان دریایی کاراییب را از دست ندهید.

شهربازی فیوچرسکوپ فرانسه

پارک فیوچرسکوپ یا با تلفظ دقیق تر فوتوروسکوپ، پارکی عظیم و منحصر به فرد در نزدیکی شهر پواتیه فرانسه است که در سال 1987 تاسیس شد.

وسایل بازی و سرگرمی های این پارک 60 هکتاری بیشتر در فضای تکنولوژی و فناوری هستند و جوایز بسیاری را طی سال های فعالیت شان نصیب این پارک فرانسه نموده اند.

بدون شک وقت گذرانی در این پارک و استفاده از وسایل بازی فوق العاده آن می تواند تجربه ای فراموش نشدنی ای را برای هر فردی به ارمغان بیاورد.

پارک پی د فو فرانسه

پارک پی د فو فرانسه : این پارک که در سال 2012 به عنوان بهترین پارک موضوعی (تم پارک) دنیا انتخاب شد در شهرستان وانده در غرب فرانسه واقع شده است و سالانه حدود 2 میلیون بازدید نماینده دارد که از این لحاظ پس از دیزنی لند دومین پارک و شهربازی فرانسه به شمار می رود.

در این پارک که تمی تاریخی دارد نمایش های متنوع و مختلفی به نمایش در می آیند که از بین آنها می توان به نمایش شبانه سینسنی اشاره نمود که در آن 1200 بازیگر در مساحتی 23 هکتاری به اجرای نمایش می پردازند.

شهربازی فستیلند فرانسه

شهربازی فستیلند فرانسه : این شهربازی فرانسه که در نزدیکی شهر کان واقع شده، پارکی با تمی تاریخی است که محیط آن برای بچه ها و افراد کم سن وسال تر مناسب است و سرگرمی هایی نظیر ترن هوایی، سرسره آبی و حتی سینما 3 بعدی دارد.

در این پارک هم که محیطی کوچک تر نسبت به پارک هایی نظیر دیزنی لند و پی د فو دارد نمایش های مختلفی برگذار می گردد که علاوه بر سرگرم نماینده بودن می توانند برای بچه ها بسیار آموزنده هم باشند.

پارک ماقبل تاریخ برتانی فرانسه

پارک ماقبل تاریخ برتانی فرانسه : اگر خود و یا بچه ها به دایناسورها و همینطور فضای سبزعلاقه دارید پارک ماقبل تاریخ برتانی در ناحیه برتاین فرانسه می تواند مکانی ایده آل برای شما باشد.

این پارک 20 هکتاری دارای 30 مدل دایناسور است که در اندازه واقعی و کاملا طبیعی خود طراحی شده اند و همچنین مدل هایی از انسان های ماقبل تاریخ در حال شکار و ماهیگیری دارد.

5 دریاچه طبیعی نیز در محیط این پارک وجود دارد که زیبایی های این پارک فرانسه را افزایش داده اند.

پارک ترا بوتانیکا فرانسه

پارک ترا بوتانیکا پارکی با موضوع طبیعت است که ممکن است رفتن به آن ایده ای کسل نماینده به نظر برسد اما این پارک، پارکی با فضایی عجیب و جالب است که بی تردید برای بازدیدنمایندگانش تجربه ای جدید به ارمغان میاورد.

این شهربازی معروف پاریس که دارای 110000 متر مکعب فضای سبز است، ورودی ای عجیب و خاص دارد و در آن با صحنه های عجیبی مانند دوچرخه سواری الف ها روبه رو می شوید. ترا بوتانیکا همچنین دارای 40 وسیله بازی متنوع و یک سینمای 4 بعدی نیز هست.

پارک شهر فضایی فرانسه

پارک شهر فضایی فرانسه : اگر به فضا، فضانوردی و موضوعات پیرامون آن علاقه مند هستید، بازدید از پارک سیتی لسپیس یا شهر فضایی، می تواند تجربه ای فوق العاده برای شما باشد.

این پارک فرانسه که در شهر تولوز واقع شده است و در سال 1997 تاسیس شده است دارای ماکت هایی از ایستگاه فضایی میر، موشک های آریان، فضاپیمای سایوز و ماکت های دیگر بسیاری است که همه در اندازه ی واقعی شان طراحی شده اند.

شهربازی فضایی همچنین دارای سینمای آیمکس، آسمان نما و همینطور یک شبیه ساز راه رفتن روی ماه است که یکی از جاذبه های اصلی این شهربازی فرانسه به شمار می رود.

پارک آستریکس فرانسه

پارک آستریکس فرانسه : این پارک فرانسه که در سال 1989 افتتاح شده در 35 کیلومتری شمال پاریس در شهرستان واز واقع شده است و با موضوع شخصیت کارتونی معروف فرانسوی یعنی آستریکس ساخته شده است.

این شهربازی فرانسه که یکی از پربازدید ترین شهربازی های آن هم محسوب می گردد دارای انواع مختلفی از ترن های هوایی است و همچنین بازی های دیگری مانند ماشین برقی و سرسره های آبی و… نیز دارد. در این شهربازی معروف پاریس که فضایی تاریخی دارد نمایش های زنده مختلفی هم اجرا می گردد.

پارک ولکانیا فرانسه

پارک ولکانیا فرانسه : پارک ولکانیا یا آتشفشان که در منطقه اوورنی و در شهر کلرمون فران فرانسه واقع شده، پارکی با موضوع آتشفشان هاست که در سال 2002 بازگشایی شد.

این مکان علمی-تفریحی که دارای طراحی فوق العاده ای است و بیشتر آن در زیر زمین واقع شده است، دارای ماکت هایی از آتشفشان های مختلف است و در آن می توان در آزمایش های علمی مختلفی همکاری کرد و یا به تماشای فیلم هایی در سینمای 4 بعدی نشست.

بیشتر بخوانید :

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1136

به "شهربازی فرانسه : آشنایی با 9 پارک و شهربازی در فرانسه" امتیاز دهید

1 کاربر به "شهربازی فرانسه : آشنایی با 9 پارک و شهربازی در فرانسه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهربازی فرانسه : آشنایی با 9 پارک و شهربازی در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید