فجرسپاسی را پدیده لیگ 21 بدانید ، وارد قراردادهای نجومی نشدیم

به گزارش لیسون، به گزارش خبرنگاران، علی اصغر کلانتری شامگاه دوشنبه در نخستین نشست خبری پیش از بازی تیمش فجر سپاسی شیراز برابر میهمانش نساجی مازندران در ساری گفت: خوشحالم که دوباره با تیم فجر در سطح اول فوتبال کشور حضور داریم و باید اعلام کنم که تیم فجر یک تیم تازه لیگ رجحان شده نیست چرا که سال ها سابقه حضور در این رقابت ها را داشته وتیم ریشه داری دراین رقابت ها محسوب می گردد.

فجرسپاسی را پدیده لیگ 21 بدانید ، وارد قراردادهای نجومی نشدیم

وی اضافه نمود: از اینکه تیم هایی مثل فجر سپاسی و نساجی مازندران در لیگ برتر حضور دارند، و سال های سال باهم بازی کردند، با حضور این دو تیم درلیگ برتر شوق خیلی زیادی در کشور به وجود آمد.

وی اضافه نمود، دو تیم نساجی وفجر تیم های ریشه دار در لیگ برتر هستند و آرزو می کنم بازهم تیم های ریشه دار و قدیمی را در لیگ برتر ببینیم.

آغاز بازی ها سخت وتیم ها در پی امتیاز هستند

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز ادامه داد، نخستین بازی خودمان را فردا برابر تیم نساجی برگزار می کنیم، همواره بازی های اول در هر لیگی شرایط خاص خودش را دارد. به خاطر اینکه بازی های رسمی انجام نشده، تیم ها شناخت نسبی از هم ندارند.

کلانتری ادامه داد، می دانم که بازی سختی است و همه دنبال امتیاز هستند، اما ما هم تیم فجر هستیم و از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کردیم و با شناختی که از نساجی و کادرفنی این تیم داریم، ان شالله یک بازی خیلی خوبی ارائه خواهیم داد.

وی اضافه نمود: شکل بازی فجر شهید سپاسی که در فوتبال کشور از نظر اخلاق، رفتار و جوانمردی همواره زبانزد بوده، در لیگ انجام خواهیم داد و امیدواریم با نتایج خوب بتوانیم لیگ را به اتمام برسانیم.

وارد قراردادهای نجومی جابجایی نشدیم

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز بعلاوه در پاسخ به پرسشی در مورد فعالیت تیمش در بازار جابجایی گفت: بازیکنان خوبی جذب کردیم، و با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان ما مثل همواره به عنوان بازیکن سرباز به ما اضافه می شوند وعلاوه برآن در چند تا پست که نیاز به بازیکنان خوب داشتیم به عنوان آزاد به تیم ما اضافه شدند.

کلانتری اضافه نمود، واقعیت این هست که ما نمی توانستیم آن طور که باید و شاید در بازار قراردادها و جابجایی که بعضی تیم های دیگر ورود نموده بودند، به خاطر رقم های نجومی بازیکنان وارد شویم.

وی ادامه داد، ما حتی بازیکنان سربازی نیز مدنظر داشتیم و تا جذب آنها پیش رفته بودیم که این سربازها را جذب کنیم اما مبالغی که به ما گفتند در بازار آزاد هم این مبالغ نبود و به همین علت نتوانستیم آنها را جذب کنیم.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز گفت، البته از بازیکنانی که جذب کردیم، کاملاً راضی هستم، تیمی که الان داریم، یک تیم یک دست ومجموعه همدلی داریم و انشالله بتوانیم در آینده با جذب حداقل سه بازیکن دیگر با شرایطی که داریم امیدوار هستیم که بتوانیم پدیده مسابقات بشویم.

فجر هدفش درخشش درلیگ برتر است

کلانتری بعلاوه به هدف مهم تیمش فجر سپاسی درلیگ بیست ویکم اشاره نمود ویادآورشد، واقع بینانه باید بگویم که نخستین فصل حضور تیم ما در لیگ برتر هست و در پی ثبات تیمی درلیگ هستیم.

وی اضافه نمود، هرچند ما یک تیم تازه وارد نیستیم و تیمی به نام فجر شهید سپاسی هستیم که چندین سال در لیگ برتر بوده، اما می توانیم هم سال جاری کاری کنیم که خیلی ها باور نکنند که فجر شهید سپاسی در سال اول بتواند خوب بدرخشد و صندلی خوبی به دست بیاورد.

وی اضافه نمود: هدف مان این است که خوب بازی کنیم، صندلی خوب بگیریم و بتوانیم پدیده مسابقات سال جاری لیگ برتر شویم.

با آغاز فصل نو رقابت های لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور در فصل 1400-1401 تیم تازه لیگ رجحان شده فجر سپاسی شیراز در هفته نخست این رقابتها از ساعت 16 عصرسه شنبه 27 مهر درورزشگاه شهدای ساری به مصاف تیم نساجی مازندران می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1832

به "فجرسپاسی را پدیده لیگ 21 بدانید ، وارد قراردادهای نجومی نشدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فجرسپاسی را پدیده لیگ 21 بدانید ، وارد قراردادهای نجومی نشدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید