فکری: وریا غفوری به ما گفت سرما خورده است، باید سوء تفاهم ها رفع گردد

به گزارش لیسون، سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید باید سوء تفاهم ها رفع گردد تا کارها پیش برود.

فکری: وریا غفوری به ما گفت سرما خورده است، باید سوء تفاهم ها رفع گردد

به گزارش خبرنگاران، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از جلسه ای که با احمد مددی مدیرعامل این باشگاه در محل ساختمان باشگاه داشت، اظهار کرد: پس از جلسه ای که با آقای مددی داشتیم درباره اختلاف نظرهایی که در خصوص پرداختی ها وجود داشت، قصد داشتیم شفاف سازی های درستی صورت بگیرد و در خصوص پرداختی ها و طلب های بازیکنان نیز صحبت شد. جلسه خوبی داشتیم. آقای مددی قول دادند به تمرین بیایند و ارتباطات نزدیک گردد. همه ما یک مجوعه هستیم و مکمل هم هستیم و از طرف دیگر، نتیجه ای که می گیریم، باعث موفقیت همه ما می گردد. باید مسائل و سوء تفاهم ها رفع گردد تا کارهای خود را پیش ببریم.

فکری درباره یکدستی و همدلی در باشگاه استقلال گفت: این حاشیه هایی که ساخته می گردد، بیشتر ساخته ذهن دوستان است و چنین چیزی وجود ندارد. شما و دوستان کار خودتان را خوب بلدید. ما هم به این شایعات توجه نمی کنیم. خواهشی که از طرفداران استقلال دارم، این است که به این دروغ ها توجه ننمایند. آن ها کسانی هستند که خوب استقلال را نمی خواهند. من گفته بودم که داستان همان تاریخ قوم ها است. ما هر کاری کنیم یک داستان دیگر درست می گردد. مدیریت دارد کوشش می نماید تا یک منابعی را در نظر بگیرد و مسائل اقتصادی مرتفع گردد و سوء تفاهم هایی که وجود دارد، حل گردد. اختلافاتی سر قرارداد با مدیریت قبلی وجود داشته است.

او ادامه داد: در حال حاضر پرداختی ها قرار است مورد آنالیز قرار بگیرد و سال جاری و پارسال نیز قرار است تکلیفش معلوم گردد. باید پرداختی ها به 50 درصد رسیده باشد اما باشگاه استقلال همواره پرداختی هایش به تعویق افتاده است. این را ما می دانیم و همه باید همکاری نمایند. همه کوشش ها دارد انجام می گردد.

او در خصوص تصمیمات هیات مدیره اظهار کرد: بهتر است که من را وارد مسائل هیات مدیره نکنید اما ما رکورددار مالکیت بازی هستیم. در بحث پاس دادن و نظم تیمی در شرایط خوبی هستیم. شما مطمئن باشید که دوستان به دنبال داستان های دیگری هستند. الان طرفداران استقلال را به فضای دیگری می کشانند اما کادر فنی و کادر مدیریت باید حواس شان جمع باشد. آن چیزی که کادر فنی می خواهد، هنوز اتفاق نیفتاده است. ما روز به روز بهتر می شویم و من اصلا به این چیزها قانع نیستم. این مسائل زمان می خواهد و در امتداد آن نتیجه می خواهیم. امیدوارم طرفداران حواس شان جمع باشد و بازیچه دست طرفداران نشوند. متاسفانه ما بازیچه دست آن ها در این مدت شدیم. امیدوارم با حمایت و کوشش بیشتر، بتوانیم عملکرد موفقی داشته باشیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که لیستی به باشگاه برای جابجایی داده است؟ گفت: من لیست را دادم. ما بازیکن مازاد نداریم. وقتی به بازی های آسیایی برسیم، ما همه بازیکنان خود را احتیاج داریم اما چند جای خالی داریم و اگر بتوانیم بازیکنان مد نظر خود را بگیریم در رده های مختلف می توانیم بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم. ما اگر جاهای خالی را پر کنیم، می گردد به آینده امیدوارم باشیم اما برای فصل بعد باید فکرهای دیگری کرد.

او درباره شرایط شیخ دیاباته گفت: دیاباته عکس مصدومیتش وجود دارد و پزشکان شرح دادند. در عکس همه چیز معین است. دیاباته در تمرین امروز (شنبه) استقلال نیز حضور داشت اما به او گفتیم کارهای فیزیوتراپی اش را انجام دهد. امیدوارم زودتر این بازیکن شرایط خوبی به دست آورد.

سرمربی استقلال درباره غیبت وریا غفوری در تمرین امروز استقلال گفت: وریا به پزشکان استقلال زنگ زد و گفت که سرما خورده است. ما هم این را قبول کردیم. بعد از بازی آن رخ داد و به نظر من پیش می آید اما من از وریا توقع بیشتری دارم و ایشان تیم را جمع می نموده است و در این مواقع از او انتظار دارم صبوری بیشتری داشته باشد. فشار روی بازیکنان ما وجود دارد و امیدوارم با انرژی بهتر در خدمت استقلال باشیم و کار خود را پیش ببریم.

او در واکنش به اظهارات خبرنگاری مبنی بر اینکه مشکوک صحبت می کنید، اظهار کرد: خدا مهرداد میناوند و علی انصاریان را بیامرزد. آدم از فردای خودش خبر ندارد. اگر عمری باقی بماند، در خدمت استقلال هستیم. ما تمام کوشش خود را می کنیم که به استقلال خدمت کنیم. من این توانایی را در خودم دیدم و اگر استقلالی ها من را یاری نمایند، اتفاقات خوبی را رقم می زنیم.

فکری درباره شرایط زمین تمرین استقلال گفت: وقتی مدیریت باشگاه ثبات نداشته باشد، این اتفاقات می افتد. باشگاه از الان باید به فکر زمین تمرین فصل آینده اش باشد چون زمین تمرین خوب پیدا نمی گردد. الان زمین تهرانسر برای ترمیم زیر کشت می رود. در این فصل هم زمین خوب پیدا نمی گردد. در زمین مجموعه انقلاب، از کود نامناسبی استفاده کردند که داخلش شیشه و آجرپاره بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1460

به "فکری: وریا غفوری به ما گفت سرما خورده است، باید سوء تفاهم ها رفع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: وریا غفوری به ما گفت سرما خورده است، باید سوء تفاهم ها رفع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید