قهرمانان کشتی و کاراته به کوره پز خانه های تهران رفتند

به گزارش لیسون، به گزارش خبرنگاران، در ادامه اقدامات خیرخواهانه ورزشکاران و چهره های شناخته شده عرصه هنر و سینما، به تازگی کمیل قاسمی قهرمان و نایب قهرمان المپیک و دارنده مدال نقره رقابت های دنیای کشتی آزاد به همراه سجاد گنج زاده قهرمان کاراته دنیا نیز دوباره وارد گود شدند تا گام دیگری در حمایت از هموطنان نیازمند بردارند. بر این اساس این دو قهرمان ملی در قالب موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) با حضور در کوره پزخانه های اطراف تهران ضمن توزیع اقلام غذایی و بهداشتی در جریان آخرین شرایط زندگی اهالی این منطقه قرار گرفتند.

قهرمانان کشتی و کاراته به کوره پز خانه های تهران رفتند

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

طبق بازدید میدانی نمایندگان موسسه خیریه به دلیل برودت هوای سرد در آستانه زمستان، تهیه تعدادی بخاری و ساخت حمام در دستور کار نهاده شد.

همچنین بنا بر اعلام کمیل قاسمی با توجه به فرا رسیدن روزهای سرد سال و شرایط تعدادی از هموطنان که به هر دلیل در شرایط کارتن خوابی و بی خانمانی نهاده شده اند، اولین پویش 2 هزار پتو برای 2 هزار کارتن خواب از هفته آینده شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1329

به "قهرمانان کشتی و کاراته به کوره پز خانه های تهران رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانان کشتی و کاراته به کوره پز خانه های تهران رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید