فهرست لپ تاپ های مقرون به صرفه برای دورکاری

به گزارش لیسون، دورکاری یا همان فریلنسری در سال های اخیر رونق بسیار زیادی پیدا نموده است. فرقی نمی کند یک نویسنده باشید، یا گرافیست و برنامه نویس، در دنیای مدرن می توانید تمام فعالیت های شغلی خود را از خانه و تنها با یک لپ تاپ مدیریت کنید.

فهرست لپ تاپ های مقرون به صرفه برای دورکاری

لپ تاپ تنها وسیله کسب و کار بسیاری از فریلنسرها است. برای همین هم انتخاب برترین لپ تاپ برای کارهای فریلنسری اهمیت زیادی دارد. با توجه به بالابودن قیمت لپ تاپ، انتخاب یک دستگاه با ویژگی های مناسب اهمیت زیادی دارد. با خواندن این مطلب که به وسیله متخصصان زومیت، قدیمی ترین سایت راهنمای خرید لپ تاپ، نوشته شده است، می توانید لپ تاپ مناسب خود را پیدا کنید.

کدام برند لپ تاپ برای دورکاری مناسب تر است؟

در حال حاضر برندهای محبوب و باکیفیتی در بازار وجود دارند که انواع مختلف لپ تاپ را در اختیار شما می گذارند. ایسوس، اپل، دل، اچ پی و مایکروسافت بعضی از آنها هستند. همان طور که می دانید، هر برند لپ تاپ به علت ویژگی های خاصی شناخته شده است. برای مثال لپ تاپ های ایسوس بسیار قدرتمند هستند و برای کسب وکارهای فریلنسری گرافیکی توصیه می شوند. اگر می خواهید لپ تاپ مناسبی را برای کار فریلنسری انتخاب کنید، ضروری است علاوه بر آنالیز قیمت لپ تاپ، ویژگی هر برند را بدانید و انتخاب خود را بر اساس این ویژگی ها انجام دهید. در ادامه هر برند لپ تاپ را به صورت جداگانه مورد آنالیز قرار می دهیم.

مک بوک برای کارهای فریلنسری

مهم ترین ویژگی محصولات اپل، کیفیت و دوام است. لپ تاپ های اپل نه تنها دارای سخت افزار پیشرو در صنعت هستند، بلکه با کیفیت و بادوام نیز هستند. با مراقبت منظم و میانه، مک بوک می تواند به راحتی شش سال یا بیشتر برای شما دوام بیاورد. به علت این ویژگی ها، لپ تاپ های اپل برای تقریبا همه کاری از جمله نصب نرم افزارهای پیشرفته، کارهای گرافیکی، تدوین و برنامه نویسی توصیه می شوند. قیمت لپ تاپ اپل از همه لپ تاپ های دیگر بیشتر است.

برند ایسوس برای کارهای فریلنسری

لپ تاپ های ایسوس معمولا بسیار قدرتمند هستند و بسیاری از مدل های آنها برای کارهای فریلنسری تدوین و گرافیک مناسب است. از طرف دیگر، ایسوس، طیف وسیعی از لپ تاپ ها را ارائه می دهد که می تواند برای سلیقه هر فردی مناسب باشد. قیمت لپ تاپ ایسوس طیف وسیعی دارد، اما می توانید گزینه های ارزان خوبی را در بین آنها پیدا کنید.

برند اچ پی برای دورکاری

HP لپ تاپ های فوق العاده ای برای بازی و احتیاجهای محاسباتی ارائه می نماید. قیمت لپ تاپ های اچ پی مناسب است. با این حال، معمولا آنها نسبت به دو برند قبل مقاومت کمتری دارند.

برند مایکروسافت برای کارهای فریلنسری

مایکروسافت لپ تاپ های سبک، زیبا و قابل حملی را برای کارهای مختلف فراوری می نماید. اگر احتیاج دارید مرتب جای خود را عوض کنید، برند مایکروسافت یک برند فوق العاده لپ تاپ محسوب می گردد. قیمت لپ تاپ مایکروسافت کمی زیاد است؛ اما با توجه به ظرافت و کیفیت بالایی که ارائه می هد، این قیمت چندان غیرمنطقی نیست.

برند لنوو برای کارهای فریلنسری

لپ تاپ های لنوو به دوام بالا و طول عمر باتری معروف هستند. اگر مشکل باتری دارید و نمی توانید مرتبا لپ تاپ خود را به شارژ بزنید، می توانید گزینه های خوبی را در بین لپ تاپ های لنوو پیدا کنید.

نکاتی که قبل از انتخاب لپ تاپ باید به آن دقت کنید

پس از این که برند لپ تاپ خود را با توجه به احتیاجی که دارید انتخاب کردید، ضروری است به سراغ انتخاب مدل بروید. مدل های بی شماری برای انتخاب وجود دارند. اما به عنوان یک فریلنسر باید لپ تاپی را انتخاب کنید که ویژگی های زیر را داشته باشد:

سبکی

بیشتر فریلنسرها کارهای خود را در محل های مختلفی انجام می دهند. آنها همواره در خانه و پشت میز نیستند، بلکه ممکن است شغل خود را در سفر و یا حتی در یک کافه انجام دهند. به همین علت نیز لپ تاپی که برای کارهای فریلنسری انتخاب می کنید باید سبک باشد تا بتوانید آن را به راحتی حمل کنید.

کانفیگ حداقلی بر اساس نوع کار

نمی توان یک گزینه واحد برای انتخاب کانفیگ لپ تاپ فریلنسری ارائه داد، زیرا هر شغلی احتیاجهای خود را دارد. برای مثال اگر یک فریلنسر در حوزه گرافیک هستید، لپ تاپی که می خرید باید رم و حافظه بالایی داشته باشد، اما اگر نویسندگی می کنید به این ویژگی ها احتیاجی ندارید. اما در هر صورت لپ تاپی را بخرید که احتیاجهای شما را پوشش داده و حتی کمی بیشتر از احتیاج باشد.

باتری قوی

یکی از ویژگی های غیر قابل مذاکره لپ تاپ برای کارهای فریلنسری، کیفیت و عمر باتری آن است. ممکن است بسیاری از ساعات روز را دور از پریز برق باشید. برای مثال ممکن است تصمیم بگیرید کار خود را در یک کافه انجام دهید. به همین علت نیز ضروری است لپ تاپی را انتخاب کنید که باتری قوی داشته باشد و احتیاجمند شارژ مکرر نباشد.

ویژگی های ارتباطی

تقریبا تمام لپ تاپ های کنونی حداقل از ویژگی های ارتباطی مانند وای فای و بلوتوث بهره مند هستند. با این حال، اگر کسب و کار شما احتیاج به تعامل زیاد با دستگاه های جانبی دارد، یا لازم دارید هنگام کار آن را مکررا به تلفن همراه خود وصل کنید، ضروری است انواعی از لپ تاپ را انتخاب کنید که از نظر ویژگی های ارتباطی مناسب باشند. برای مثال به تعداد کافی درگاه یواس بی داشته باشند و با تلفن همراه شما سازگار باشند. اگر گوشی شما اپل است، به راحتی می توانید آن را با مک مرتبط کنید؛ اما اگر گوشی دیگری دارید ممکن است کانکت کردن آن با مک قدری سخت باشد. قبل از خرید حتما همه این ویژگی ها را در نظر بگیرید.

خرید یک لپ تاپ مناسب برای دورکاری، می تواند ابزار کار شما را برای چندین سال فراهم کند. به همین علت بهتر است وقت کافی برای انتخاب یک لپ تاپ مناسب بگذارید. قیمت لپ تاپ های فریلنسری در حوزه وسیعی هستند. ضروری است قیمت لپ تاپ را بر اساس ویژگی هایی که احتیاج دارید تخمین زده و آن را در برندهای مختلف با هم مقایسه کنید. به طور معمول، قیمت لپ تاپ اپل از همه لپ تاپ ها بالاتر است. قیمت لپ تاپ مایکروسافت نیز معمولا بالاست. اما می توانید گزینه های ارزان تری را در لپ تاپ های ایسوس و اچ پی پیدا کنید.

ما در زومیت به شما برای انتخاب برترین لپ تاپ یاری می کنیم. حتما سری به راهنمای خرید لپ تاپ در سایت زومیت بزنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مرداد 1402 بروزرسانی: 26 مرداد 1402 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2256

به "فهرست لپ تاپ های مقرون به صرفه برای دورکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست لپ تاپ های مقرون به صرفه برای دورکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید