ماریو دوبعدی نو به نام Super Mario Bros. Wonder معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش لیسون، کمپانی نینتندو (Nintendo) به تازگی آخرین رویداد گیمینگ خود موسوم به نینتندو دایرکت را با مجموعه ای از خبرهای نو و هیجان انگیز به خاتمه رسانده است. با رونمایی از سه گانه آرکام که به سوییچ پورت شده و بعلاوه انتشار اطلاعات بیشتر از Pikmin 4 قبل از انتشار آن در ماه جولای، خبرهای خوبی منتشر شد، با این حال، شگفتی هایی نیز وجود داشت که یکی از آن ها رونمایی از Super Mario Bros. Wonder بود؛ یک بازی نو از سری ماریو که بسیار رنگارنگ مجذوب کننده به نظر می رسد.

ماریو دوبعدی نو به نام Super Mario Bros. Wonder معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

این بازی پلتفرمر شامل پرنسس پیچ، پرنسس دیزی و یوشی به عنوان شخصیت های قابل بازی، علاوه بر شخصیت های آشنا مانند ماریو، لوییجی و تود است. البته هیچ بازی ماریو بدون مجموعه ای از قابلیت های تازه و هیجان انگیز کامل نمی گردد و به نظر می رسد که Super Mario Bros. Wonder موارد تازهی را در اختیار دارد. تریلر منتشر شده از بازی تعداد زیادی مکانیک تازه و ایده های خلاقانه را به نمایش می گذارد که تجربه آن ها بسیار سرگرم کننده به نظر می رسد. با این حال، به طور خاص یک توانایی تازه وجود دارد که بیشتر از بقیه برجسته است.

در آخرین لحظات تریلر بازی، ماریو یک آیتم را برمی دارد و به یک فیل انسان نما تبدیل می گردد. ماریو قبلا دارای قدرت های مبتنی بر حیوانات بوده است که یکی از آن ها لباس راکون مانند در Super Mario Bros 3 است. با این حال، تفاوت اصلی در اینجا این است که اسکین ذکر شده به معنای واقعی کلمه مانند یک لباس عمل می کرد و ماریو هنوز فرم معمولی خود را در زیر آن حفظ نموده بود، ولی اکنون کل بدن او تغییر پیدا نموده است.

این قابلیت ظاهرا از نظر بسیاری از هواداران مجذوب کننده آمده و در بسیاری از جوامع مختلف بازی بحث هایی در خصوص آن شکل گرفته است. در هر صورت بازی تازه ماریو با کنار گذاشتن تمام این میم های اجتناب ناپذیر، احتمالا یکی دیگر از قسمت های درخشان این سری خواهد بود.

بازی Super Mario Bros. Wonder در 20 اکتبر (28 مهر) به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می گردد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1402 بروزرسانی: 6 تیر 1402 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2238

به "ماریو دوبعدی نو به نام Super Mario Bros. Wonder معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماریو دوبعدی نو به نام Super Mario Bros. Wonder معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید