مربی تیم ملی والیبال نوجوانان: باید نقاط ضعف تیم را برای مسابقات جهانی پوشش دهیم

به گزارش لیسون، مربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: با توجه به جوانی تیم عملکرد خوبی در مسابقات آسیایی داشتیم.

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان: باید نقاط ضعف تیم را برای مسابقات جهانی پوشش دهیم

رضا مومنی مقدم در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد عملکرد تیم ملی والیبال نوجوانان در رقابت های آسیایی میانمار بیان کرد: خوشبختانه تیم ملی ایران به نسبت سن بازیکنانی که دارد به عنوان جوانترین تیم این مسابقات عملکرد بسیار خوبی مقابل رقیبان خود داشته است. سال جاری بازیکنانی در تیم حضور دارند که می توانند برای دو سال آینده هم در نوجوانان حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دیدار تدارکاتی برای آمادگی و حضور در رقابت های آسیایی میانمار نداشتیم خوشبختانه عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم با پیروزی مقابل تیم تایلند جواز حضور در مسابقات جام جهانی نوجوانان بحرین که در اواخر مرداد ماه برگزار می گردد را کسب کنیم.

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان افزود: حضور در رقابت های آسیایی میانمار با توجه به جوانی تیم باعث کسب تجربه بسیار خوب جهت حضور در مسابقات جهانی نوجوانان شد.

مومنی مقدم درخصوص رقیبان حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: سال جاری شاهد عملکرد بسیار خوبی از تیم های حاضر در این مسابقات بودیم به خصوص تیم چین که عملکرد فوق العاده ای داشت به نظر من سطح فنی و کیفی رقابتها بالا بود.

وی در مورد رقابت های جام جهانی بحرین اظهار کرد: مسابقات جهانی نوجوانان بحرین در اواخر مرداد ماه برگزار می گردد و تیم ملی ایران برای حضور در این رقابت ها احتیاج اساسی به پوشش دادن نقاط ضعف وکسب هماهنگی بیشتر دارد که امیدواریم با شرایط مناسب و انجام دیدارهای تدارکاتی با آمادگی بسیار بالایی در جام جهانی حضور پیدا کنیم. قطعا سطح مسابقات جهانی فوق العاده بالاست و در حال حاضر 5 تیم از آسیا در این رقابت ها حضور دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 441

به "مربی تیم ملی والیبال نوجوانان: باید نقاط ضعف تیم را برای مسابقات جهانی پوشش دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم ملی والیبال نوجوانان: باید نقاط ضعف تیم را برای مسابقات جهانی پوشش دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید