مس رفسنجان شیرینی صبرش را می چشد، ادامه فرایند رو به جلوی تیم

به گزارش لیسون، به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی عصر شنبه در نشست خبری بعد از بازی گل گهر سیرجان - مس رفسنجان مطرح کرد: این بازی یکی از سنگین ترین بازی های طول فصل مس رفسنجان بود، گل گهر با وجود سه مهاجم تبریزی، منشأ و شاکری، بازی را بسیار انتحاری آغاز کرد. استفاده از انواع توپ ها از کنار و ارسال توپ روی دروازه و در عمق از سوی این سه مهاجم، دفاع و خط میانی ما را خیلی تحت فشار قرار داد.

مس رفسنجان شیرینی صبرش را می چشد، ادامه فرایند رو به جلوی تیم

ربیعی در رابطه با نیمه دوم بازی گفت: در نیمه دوم گل گهر تغییر روش داد و با آوردن عاشوری و ابراهیمی به 2-4-4 خودشان (بردن توپ به کنارها و ارسال های بسیار خطرناک) برگشتند.

وی در خصوص تیم مس رفسنجان هم ابراز کرد: در همان مدار برنامه ریزی که در این مدت کار کردیم؛ جلو می رویم. به تمامی بازیکنانم به دلیل توانمندی که در لحظه لحظه بازی از لحاظ استراتژی بروز دادند، تشکر می کنم و به آنها خسته نباشید می گویم.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص دو بازی آخر مس گفت: در ابتدای فصل به دو تیم استقلال و گل گهر باخته بودیم، اما در بازی های برگشت مقابل این دو تیم توانستیم 2 امتیاز بگیریم. ریتم و روندمان رو به جلوتر شده است، مردم رفسنجان هم به داشتن همچنین تیمی باید به خود ببالند. گل گهر سیرجان و مس رفسنجان افتخارات استان کرمان هستند و می توانند نوید بخش شکل گیری قطب فوتبال در آینده استان کرمان باشند.

ربیعی در پاسخ خبرنگاری که سوال کرد چرا آذرباد از اول بازی به میدان نرفت و چرا مس تاکتیک خود را در بازی امروز عوض نموده بود؟ بیان داشت: برای هر بازی برنامه ریزی و تاکتیک خودمان را داریم و 6 بازیکن بسیار خوب در مرکز زمین داریم. محسن آذرباد، قائم اسلامی خواه، علی نقی زاده و در بخش عقب تر مهدی کیانی، میثم نقی زاده و مهرداد رضایی را داریم که هر 6 نفر بازیکنان زبده و خوبی هستند.

وی ادامه داد: ما بر مدار استراتژی که در هر بازی داریم، سعی می کنیم از افراد مختلف در دقایق مختلف استفاده می کنیم و به نظرم همه کارشان را خوب انجام دادند.

سرمربی مس رفسنجان همچنین در پاسخ سوال خبرنگاری که پرسید در ابتدای فصل بعضی معتقد بودند که محمد ربیعی تا هفته پنجم بیشتر در مس نیست و اخراج خواهد شد، حال در هفته هفدهم آینده محمد ربیعی را در مس رفسنجان چطور می بینید گفت: این برآورد ها در فوتبال طبیعی هست و مجموعه پارسال یک برنامه سه ساله برای صعود داشت و خوشحالم که توانستم این برنامه سه ساله را یک ساله برای شهر رفسنجان و باشگاه مس محقق کنم.

وی ادامه داد: پروژه های فنی همواره پروژه های زمان بری هستند، قرار نیست یک تیمی که از دسته یک به لیگ برتر آمده و 13 - 14 بازیکن تغییر داده در اول حضورش در لیگ برتر خوب باشد، اگر اولش خوب بود باید شک بکنیم، چون در ادامه رو به پایین می گردد.

ربیعی اعلام کرد: ما رفته رفته در کار فنی پیشرفت داشتیم، پنج هفته گل نزدیم، ولی با تیمی که داشتیم و وحدتی که ایجاد نموده بودیم و مدیریت خوبی که داشتیم، الان شیرینی میوه صبرمان را می چشیم. پای مس صبوری کردم و به پای تعهدم و مواردی که با باشگاه مس رفسنجان داشتم، ایستادم.

سرمربی مس رفسنجان گفت: آینده را به خدا می سپاریم چرا که نمی توانیم دقیق آن را پیش بینی کنیم ولی می توانیم دورنما را ترسیم کنیم، امیدوارم مجموعه مس بتواند برنامه هایی که بنده دارم را قبول کند و شرایط همکاریمان را برای آینده بیشتر کنیم.

وی اضافه نمود: بابت عدم حضورم در کنفرانس خبری پیش از بازی عذرخواهی می کنم، که خودتان دلایلش را بهتر می دانید، اهل گلایه هم نیستم، بسیار برای این شهر و مجموعه گل گهر، سیستم مدیریتی اش ارزش قائلم، قلعه نویی هم استاد بنده است، بسیار به بنده لطف دارند و مطمئن هستم که مجموعه گل گهر آینده بسیار درخشانی را با قلعه نویی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1508

به "مس رفسنجان شیرینی صبرش را می چشد، ادامه فرایند رو به جلوی تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مس رفسنجان شیرینی صبرش را می چشد، ادامه فرایند رو به جلوی تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید