مظلومی و مرفاوی دوست دارندسرمربی شوند، مدیران استقلال اشتباه کردند

به گزارش لیسون، منصور رشیدی در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: استقلال شرایط مناسبی تا هفته ششم نداشت. آنها در بازی های گذشته خود عملکرد قابل قبولی نداشتند. البته فکری مقصر این اتفاقات نیست. پنجره جابجایی بسته بود. مصدومان استقلال زیاد هستند و باید تا حدودی به فکری هم حق بدهیم.

مظلومی و مرفاوی دوست دارندسرمربی شوند، مدیران استقلال اشتباه کردند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

وی اضافه کرد: همواره تیم ها تا هفته پنجم و ششم به شرایط ایده آل می رسند تا بتوانند کارهای تاکتیکی خود را به طور کامل انجام دهند اما متاسفانه استقلال هنوز به هماهنگی کامل نرسیده است. آبی پوشان کمبود یک هافبک بازی ساز را کاملاً حس می نمایند؛ کسی که می تواند مشکل خط میانی استقلال را رفع کند.

دروازه بان سابق استقلال ادامه داد: یکی از مسائل استقلال، دفاع وسط این تیم است که باید هر چه زودتر این مشکل رفع گردد ضمن اینکه ما متوجه نشدیم در ملاقات برابر ذوب آهن، قایدی اگر مصدوم نبود چرا به طور کامل مقابل حریف به میدان نرفت و دیدیم که مطهری که باید مهاجم استقلال باشد بارها به خط هافبک آمد تا بتواند خودش توپ بگیرد و رو به دروازه حریف حرکت کند.

وی در خصوص ملاقات روز چهارشنبه استقلال برابر گل گهر سیرجان گفت: گل گهر یک تیم تاکتیک پذیر است. درست است که بازیکنان سرشناس عظیمی ندارد اما بازی های خوبی از خود به نمایش می گذارد و اعتقاد دارم استقلال برابر این تیم به مشکل خواهد خورد.

دروازه بان سابق استقلال اعلام نمود: آبی پوشان باید به یک نظم تیمی برسند. مسائل استقلال قرار نیست تمام بگردد ولی باید منتظر ماند تا روزی شاهد یک استقلال کامل در زمین باشیم.

رشیدی در پاسخ به این پرسش که آیا این فاصله زمانی زیاد تا ملاقات برابر گل گهر و سپس بازی سنتی برابر پرسپولیس به نفع آبی پوشان خواهد بود یا خیر، گفت: این فاصله زمانی می تواند به استقلال یاری کند. هم کارهای تاکتیکی شان را انجام دهند و هم مصدومانشان به شرایط بازی برسند. اعتقاد دارم این اتفاق مثبتی برای استقلال خواهد بود.

وی در خصوص عملکرد مظاهری هم گفت: او در این هفته ها فوق العاده بود. شاید اگر او درون دروازه نبود استقلال الان بالای جدول نبود. عملکرد فوق العاده، سیوهای تماشایی آمادگی او را کاملاً نشان می دهد. خوشحالم که استقلال سال جاری دو دروازه بان آماده دارد که هر کدام می توانند در مواقع لزوم از قفس توری آبی پوشان حفاظت نمایند.

منصور رشیدی در خصوص صحبت های علی منصوریان در خصوص پرویز مظلومی و مرفاوی و واکنش های صمد مرفاوی گفت: دوست ندارم هیچ وقت پیشکسوتان با یکدیگر این چنین برخورد نمایند. البته هم مظلومی و هم مرفاوی دوست دارند دوباره سرمربی استقلال شوند. اما در حال حاضر همه کادر فنی آبی پوشان به دنبال این هستند تا استقلال در بازی های آینده پیروز باشد. امیدوارم دیگر شاهد این طور برخوردها بین پیشکسوتان نباشیم.

دروازه بان سابق استقلال در سرانجام و با انتقاد از عملکرد مدیریت باشگاه استقلال گفت: مسئولین باشگاه استقلال یک اشتباه عظیم داشتند و آن این بود که پرویز مظلومی را به عنوان سرپرست معرفی کردند. به اعتقاد من مظلومی در سرپرستی پیروز نیست زیرا او سال ها مربیگری نموده و اصلاً تجربه سرپرستی را ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1380

به "مظلومی و مرفاوی دوست دارندسرمربی شوند، مدیران استقلال اشتباه کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظلومی و مرفاوی دوست دارندسرمربی شوند، مدیران استقلال اشتباه کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید