تور یونان: معرفی هتل 3 ستاره آریستوتلز در آتن

به گزارش لیسون، هتل آریستوتلز آتن | Aristoteles Hotel

برای اقامت در هتل آریستوتلز آتن Aristoteles Hotel امکانات و خدمات رفاهی متنوعی در اختیارتان قرار داده می گردد خصوصاً که در مرکز شهر آتن واقع شده است. این هتل 3 ستاره آتن، در نزدیکی ایستگاه متروی اومونیا و ایستگاه قطار آتن بوده و دسترسی به جاذبه های شهر را برای شما امکان پذیر و آسان می کند. به عنوان مثال با 20 دقیقه پیاده روی به ناحیه سنیک پلاکا و آکروپولیس خواهید رسید. در متن زیر خصوصیاتی همانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های آتن را بیان می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل آریستوتلز آتن را مرور کنیم.

تور یونان: معرفی هتل 3 ستاره آریستوتلز در آتن

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

خدمات رفاهی هتل آریستوتلز آتن

سال ساخت هتل به 1970 بر می گردد. امکانات بی نظیر این هتل 3 ستاره تقریبا مشابه هتل 4 ستاره می باشد. دسترسی آسان به جاذبه های شهر امکانی عالی بوده و امکانات هتل مانند کافی نت با سیستم کامپیوتری مناسب، تلویزیون و چای و قهوه در لابی و فضایی برای افراد غیر سیگاری در این محل وجود دارد. والدین برای کودک و نوجوان خود، می توانند تخت نوزاد موقتی سفارش دهند و ورود حیوانات به هتل مجاز می باشد.

کارکنان هتل به زبان های روسی، یونانی و انگلیسی صحبت می نمایند. اینترنت وای فای رایگان، در همه اتاق ها و فضای عمومی در دسترس است. خدمات حمل و نقل و کرایه ماشین با پرداخت هزینه اضافه، فراهم خواهد بود. پارکینگ تنها به صورت گاراژی در اختیارتان قرار داده می گردد البته در خیابان نیز می توانید وسیله نقلیه خود را پارک کنید. خدمات خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی با پرداخت مبلغی جداگانه فراهم بوده نظافت روزانه اتاق ها رایگان می باشد. برای مهمانان کم توان ویلچر مهیا است. ورود به هتل آریستوتلز آتن از ساعت 12 ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. از خدمات پذیرش و امکانات هتل می توان به این موارد اشاره نمود:

  • خدمات پذیرش و نگهبانی شبانه روزی
  • تبدیل ارز
  • دستگاه خودپرداز
  • صندوق امانات
  • انبار چمدان
  • ورود و خروج سریع به اتاق ها
  • خدمات بلیط و میز راهنمای گردشگری
  • آسانسور و باربر

امکانات تفریحی هتل آریستوتلز آتن

در نزدیکی هتل، می توانید اسکوتر یا دوچرخه کرایه کنید و در اطراف شهر بچرخید. حتی در تورها و گشت های درون شهری با دوچرخه ثبت نام کنید. خود هتل نیز به شما دوچرخه کرایه می دهد.

رستوران هتل:

صبحانه قاره ای در کافه هتل به صورت بوفه هر روز بین ساعات 7 تا 09:30 صبح سرو می گردد. رستوران هتل تنها غذاهای یونانی سرو می نماید و خدمات پذیرایی در اتاق، در ساعات محدودی انجام می پذیرد.

امکانات اتاق های هتل آریستوتلز آتن

61 اتاق منحصر به فرد هتل، امکانات پیشنهادی متنوعی همانند اینترنت وای فای و کابلی رایگان، تراس رو به شهر، تلویزیون صفحه تخت با شبکه های جهانی و دیگر امکانات را فراهم می آورد. با حمامی لوکس شامل دوش،وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان و سشوار تجهیز شده است. پنجره اتاق ها با پرده پوشانده شده اند و می توانید از سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق، تلفن، خدمات اتوکشی با پرداخت هزینه مجزا، یخچال، تخت اضافه و میز اداری در همه اتاق ها بهره مند شوید. کفپوش اتاق ها پارکت شده است و تمام دیوارها ضد صدا می باشند. خدمات نظافت اتاق ها روزانه انجام می گردد. برای رزرو اتاق در هتل آریستوتلز آتن یا تماشا عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل آتن در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل آریستوتلز آتن

  • اتاق دبل: 18 مترمربع متراژ، یک تخت دو نفره و نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق تریپل: سه تخت یک نفره و نمایی رو به شهر با متراژ 20 مترمربع دارد.
  • اتاق سینگل: این اتاق نمایی رو به شهر و 12 مترمربع مساحت دارد. یک تخت دو نفره درون اتاق گنجانده شده است.
  • اتاق انتخابی موقع ورود: 22 مترمربع مساحت و دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره به همراه دوش در حمام دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر آتن

به راحتی بسیاری از جاذبه های معروف شهر آتن را با کمی پیاده روی خواهید دید و نیازی به هزینه اضافه برای گرفتن تاکسی یا منتظر ماندن برای حمل و نقل عمومی نخواهید داشت. با 5 دقیقه پیاده روی به دانشگاه ملی فنی آتن می رسید و سالن تئاتر یونان تنها 10 دقیقه تا مکان این هتل پیاده روی دارد. موزه باستان شناسی ملی آتن تنها 6 دقیقه با شما فاصله داشته که بسیار تماشای می باشد.

  • میدان اومونیا و ایستگاه متروی اومونیا: تنها 550 متر فاصله دارد و حدود 6 دقیقه پیاده روی دارید تا به این میدان و ایستگاه مترو اومونیا برسید.
  • موزه نقاشی: 600 متر تا اقامتگاه شما فاصله داشته و پیاده حدود 7 دقیقه زمان می برد تا به موزه برسید.
  • ایستگاه قطار ویکتوریا: تا شما تنها 10 دقیقه پیاده روی یا 6 دقیقه رانندگی دارد. چرا که در 800 متری هتل قرار گرفته است.
  • سالن شهر یونان: 850 متر دورتر بوده که رسیدن به این مکان با پای پیاده، تنها 10 دقیقه زمان می برد. تاکسی نیز 6 دقیقه ای شما را در این مکان پیاده می نماید.
  • خیابان و منطقه خرید ارمو و میدان موناستیراکی: 1.4 کیلومتر فاصله است که پیاده حدود 20 دقیقه تا این مکان ها راه خواهید داشت. با تاکسی 10 دقیقه ای و با مترو 12 دقیقه ای به این جاذبه ها می رسید.
  • خیابان ادریانو: 1.4 کیلومتر فاصله است که با تاکسی 15 دقیقه ای و با مترو 12 دقیقه ای به این جاذبه ها می رسید. پیاده هم 20 دقیقه راه خواهید داشت.
  • موزه صنعتی گزی- تکنوپولی: 2.5 کیلومتر است که با ماشین 9 دقیقه راه خواهد بود. با 25 دقیقه پیاده روی نیز، به این موزه دسترسی پیدا خواهید کرد.
  • : فاصله این مکان تا هتل 2 کیلومتر بوده که با تاکسی 12 دقیقه و پیاده هم، 30 دقیقه طی این راستا طول می کشد.
  • محله آنافیوتیکا: 2.6 کیلومتر دورتر است که با ماشین 12 دقیقه راه خواهد بود. اگر می خواهید پیاده روی کنید، حدود نیم ساعت طی این راستا طول می کشد.
  • : 42.4 کیلومتر فاصله دارد و با تاکسی 35 دقیقه زمان می برد که به هتل برسید.

موقعیت هتل آریستوتلز آتن

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

یونان، آتن 104 38، آچارنون 15

Acharnon 15, Athina 104 38, Greece

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1953

به "تور یونان: معرفی هتل 3 ستاره آریستوتلز در آتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان: معرفی هتل 3 ستاره آریستوتلز در آتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید