نمونه اولیه خودروی پرنده چینی رونمایی شد

به گزارش لیسون، خودروساز الکتریکی چین، ژپنگ، در نمایشگاه خودروی پکن بیان کرد روی مدل خودروی پرنده کار می نماید و یک نمونه اولیه از آن را به نمایش گذاشت.

نمونه اولیه خودروی پرنده چینی رونمایی شد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ،خودروساز الکتریکی چین،ژپنگ، در نمایشگاه خودروی پکن بیان کرد روی مدل خودروی پرنده کار می نماید و یک نمونه اولیه از آن را به نمایش گذاشت. این نمایشگاه بزرگترین رویداد بین المللی صنعت خودرو از زمان آغازپاندمیتا کنون است.

رقیب چینی شرکت تسلای آمریکا در هنگام برگزاری این نمایشگاه بیان کرد به دنبال سرمایه گذاری در تکنولوژی خودروی پرنده است. به گفته هیژیائوپنگ، مدیرعامل این شرکت، این خودروساز دراستارتاپتاکسی پرندهژیپنگ هیتکسرمایه گذاری نموده است و اکثریت سهام را در اختیار دارد.

ایناستارتاپساخت و توسعه یک خودروی پرنده ارتفاع پایین پهپاد مانند را به عهده دارد که به آن نامکیوی گوگوداده شده است. این خودرو که از 8توربوفنبهره می برد می تواند 2 مسافر را در ارتفاع 5 تا 25 متر جابه جا کند.هیتکبیان کرد در طول 7 سال اخیر 15پتنتو حق مالکیت معنوی را در این رابطه ثبت بین المللی نموده است.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1199

به "نمونه اولیه خودروی پرنده چینی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمونه اولیه خودروی پرنده چینی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید