نوازی: بحث بین اسکوچیچ و طارمی باید با صحبت حل می شد، غیبت بازیکنان استقلال قشنگ نبود

به گزارش لیسون، پیشکسوت استقلال گفت که فدراسیون فوتبال به حاشیه های بزرگتر از اختلاف میان سرمربی و بازیکن تیم ملی کشورمان رسیدگی نکرده است.

نوازی: بحث بین اسکوچیچ و طارمی باید با صحبت حل می شد، غیبت بازیکنان استقلال قشنگ نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد نوازی در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان استقلال گفت: از کسانی که این مراسم را ترتیب دادند و باعث شدند پیشکسوتان پس از چند سال دور هم جمع شوند، تشکر می کنم. امیدوارم این مراسم ها، تصمیم خیلی خوب و هدف مشخصی برای ایجاد باشگاهی خوب داشته باشد، نه اینکه چای و شیرینی بخوریم و چند نفر صحبت نمایند.

استقلال بزرگتر از همه ماست و امیدوارم با حفظ دو ستاره، به افتخارات استقلال اضافه کنیم. وی ضمن بیان این جمله گفت: اگر مربیان و بازیکنان هم در مراسم حاضر می شدند، خیلی قشنگ بود تا بازیکنان و پیشکسوتان با هم آشنا می شدند. غیبت آنها قشنگ نبود و به نظرم بعضی تصمیمات کورکورانه است. چند سال است که با مدیریت های ضعیف کوچک شده ایم و قشنگ نیست که باشگاه بزرگ استقلال را کوچک کنیم. آجورلو مدیری فوتبالی است و امیدوارم تصمیمات خوبی بگیریم.

پیشکسوت استقلال درخصوص نتایج این تیم در لیگ بیست ویکم توضیح داد: همه چیز خوب است، تیم نتیجه می گیرد و همه راضی هستند. مجیدی باید بیشتر کار کند و بازیکنان باید قدر لباسی که می پوشند، بدانند. آنها در دیدارها باید منسجم تر باشند و بهتر کار گروهی نمایند.

نوازی در خصوص عدم دعوت از مهدی طارمی به تیم ملی ایران گفت: این اتفاقات قشنگ نیست. نتایج چند بازی اخیر در صعود ما به جام جهانی می تواند نقش مهمی داشته باشد و خیلی ها کوشش می نمایند به این مسابقات برسند. بازیکنان و تیم ملی خوبی داریم و باید تصمیمات خوبی بگیریم. در کمیته های اخلاق و انضباطی به بسیاری از پرونده ها رسیدگی نمی گردد و حاشیه های بزرگتر از طارمی و اسکوچیچ داریم که به آن رسیدگی نشده است.

وی گفت: در دیدارهای حساس ملی تصمیم غلطی گرفتیم و کاش پس از بازی ها تصمیمات بهتری می گرفتیم. بحث بین اسکوچیچ و طارمی باید با صحبت حل می شد و امیدوارم این تصمیمات، به ضرر فوتبال ما نباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1856

به "نوازی: بحث بین اسکوچیچ و طارمی باید با صحبت حل می شد، غیبت بازیکنان استقلال قشنگ نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی: بحث بین اسکوچیچ و طارمی باید با صحبت حل می شد، غیبت بازیکنان استقلال قشنگ نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید