والورده: بزرگ جلوه دادن مسائل در بارسلونا رایج است، باید به گریزمان یاری کنیم

به گزارش لیسون، ارنستو والورده حساسیت بازی تیمش مقابل بوروسیادورتموند در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را درک می نماید.

والورده: بزرگ جلوه دادن مسائل در بارسلونا رایج است، باید به گریزمان یاری کنیم

به گزارش خبرنگاران، ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بوروسیادورتموند در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، یک نبرد سخت را پیش بینی کرد.

سرمربی تیم بارسلونا در این باره گفت: بازی مهمی است؛ برای آنها، ما و جدول مسابقات. فعلا به لحاظ امتیازی در شرایط بهتری نسبت به حریف هستیم و با یک برد می توانیم صعودمان را قطعی کنیم. قصد داریم از این فرصت استفاده کنیم. در خانه قدرتمند هستیم و می دانیم پیروزی در این بازی ارزش زیادی دارد. دورتموند تیم خوبی است. بارسا همواره تحت فشار قرار گرفته است و توقعات بالایی در اطراف تیم دیده می گردد. همواره هم نکته یا چیزی برای انتقاد کردن و بهتر شدن وجود دارد. بازی با لگانس را با زحمت فراوان بردیم. اینجا در بارسلونا موظفیم ببریم و در هر بازی درس فوتبال بدهیم. همواره بازی بعدی هم وجود دارد. بازی پیش رو اهمیت زیادی دارد و به یاری همه احتیاج داریم.

او در ادامه اضافه کرد: باید بهتر از این کار کنیم. باید در بعضی فاکتورها به ثبات برسیم. بازی با لگانس بسیار سخت بود اما هیچ وقت تسلیم نشدیم و ورق را برگرداندیم. در بارسلونا معمولا این مساله که همه چیز را بزرگ جلوه دهند، رایج است. بهترین راه پیروز شدن، خلق موقعیت های متعدد گلزنی و ندادن شانس به حریف است. اگر توپ را در اختیار داشته باشید اما موقعیتی ایجاد نکنید، امکان بردن فراهم نمی گردد. سعی داریم در جریان بازی به پیروزی برسیم اما در بازی با لگانس فقط از کاشته ها استفاده کردیم. کاشته به دست آوردیم چون در حال حمله بودیم. باید توجه داشت تیم حریف برای تشویق کردن ما در زمین نیست بلکه برای بردن به میدان می آید. ملو مسئله ای ندارد و با شرایط خوبی از اردوی برزیل برگشت. او هم در بسیاری از بازی ها در ترکیب اصلی قرار داشته است. آرتور بیشتر از اینکه یک هافبک هجومی باشد، هافبکی کنترل کننده است که مالکیت توپ را به شما تضمین می دهد. قطعا در آینده بیشتر بازی خواهد نمود. باید در تمرینات به گریزمان یاری کرد. به او نکاتی را گوشزد کردم که شاید به دردش بخورد. گریزمان بازیکن بزرگی است و امیدواریم در هر بازی این را نشان بدهد. لنگله با مصدومیتی جزئی از فرانسه برگشت و نمی خواستیم روی او ریسک کنیم. او دیروز کامل تمرین کرد. تودیبو و آرائوخو را هم داریم. مسئله ای از این بابت نیست. دلیل خط خوردن تودیبو از لیست تیم در بازی با لگانس این بود که او یک روز قبل از آخرین جلسه تمرینی از اردوی فرانسه برگشت و کمی هم آسیب دیده بود. آرائوخو از تیم دوم می آید و بازیکنی مشتاق یادگیری و جدی است که می تواند به ما یاری کند.

والورده در انتها گفت: فیرپو خیلی خوب به توقعات پاسخ داده است. به جونیور اعتماد داریم و او هم جواب اعتمادمان را در زمین می دهد. خواسته هر بازیکنی حضور در ترکیب است. دی یونگ می تواند در 2 پست بازی کند. او در هر 2 پست به کار گرفته شده و جواب داده است. بوسکتس یک هافبک کلاسیک به نظر می رسد.دی یونگ می تواند در حملات هم مشارکت خوبی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 600

به "والورده: بزرگ جلوه دادن مسائل در بارسلونا رایج است، باید به گریزمان یاری کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: بزرگ جلوه دادن مسائل در بارسلونا رایج است، باید به گریزمان یاری کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید